Boll1 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) LØST Endret 7. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trenger en ny gamer pc siden den jeg har nå er gammel og mye feil på. jeg vet ikke hvordan man bygger en pc, jeg er bare god til å game på den har ikke peiling på hva deler heter eller hvor bra de er, derfor søker jeg hjelp her. trenger ikke Skjerm,tastatur o.l bare pcèn. jeg søker en hel PC, ikke deler fra forskjellige steder som jeg må bygge. håper på kjapt svar Hvorfor ikke bygge? Det er mye billigere, det er gøy og veldig lærerikt. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 fordi jeg har ikke peiling hvordan man gjør det Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 20 000 er vell overdrevet! Kjøp en til 10-15 tusen og oppgrader, eller kjøp en ny om 3-4 år burde funke fint. Kan spare en del kroner! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 har du et forslag til en pc til 10-15k,hvis det er bedre? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva er 20k overdrevet med? Klikk deg inn på komplett.no. Her kan du endre på ting som du selv vil. Kan fort få den opp til 20k Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 For å være ærlig, nei.. Fant ikke noen PCer med et skjermkort som faktisk var riktig.. Bare masse nVidia 330 tull.. Jeg er ikke den beste når det kommer til sånt, bedre med en smarting fra forumet her Om et par år er de får man en bedre til 10 tusen.. Og da har man de liggende klare! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 fordi jeg har ikke peiling hvordan man gjør det Å si at du ikke har peiling på hvordan du bygger pc er den dummeste unnskyldningen for å ikke gjøre det .... Tror du folk her hadde peiling når de bygget sin første pc? Nei. Kanskje de hadde litt peiling, fordi hadde lest guider. Les denne guiden og se filmen du. http://www.hardware.no/artikler/bygg_pc-en_selv/45552 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 ok jeg trenger ikke mer hjelp, jeg har spurt en venn som har peilig. takk for svar alle Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Her var da folk hissige. Om han ikke vil bygge PCen selv er vel det greit? Hans valg det. Får si ifra hvis du trenger hjelp, ikke la de skremme deg vekk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi minner om at det normalt ikke er lov å slette egne poster her på forumet. Selv om problemet er løst for trådstarter kan dere være andre som har nytte av svarene. Jeg stenger denne, siden førstepost allikevel er slettet, men ber dere la det være. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg