Gå til innhold

Hva er dette? (Gugge i skap)


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bruke dette skapet som klesskap, men før jeg tør å legge klærne mine inni der, lurer jeg på hva denne svarte væsken/guggen/saften som i sin tid har rent nedover veggene er! :ermm:

 

Veggen til venstre er en mur (skorsteinen som går opp fra vedovnen i etasjen under).

 

Kan det rett og slett være aske som har kommet ut av muren? Jeg synes det lukter en anelse brent/svidd inni der.

 

Om moderator mener det finnes et bedre sted for denne tråden, flytt den gjerne!

 

Her er noen bilder:

 

P1010192.jpg

 

P1010196.jpg

 

P1010197.jpg

 

P1010194.jpg

 

P1010199.jpg

 

P1010198.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Skapet ditt har Aids.

Kill it with fire!

 

Edit:

On-Topic så ser det ut som det er kraftig infisert med sopp og mugg å veldig mye fuktskader.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Det var et basketak å få opp døra, men har nå lukket den igjen... forever :(

 

Gulvet og veggene utenfor er nymalt/nytt gulvbelegg, så rommet overlever. Men det hadde vært perfekt å hatt klesskap akkurat der..

 

@Gavekort: Godsakene kommer stort sett fra muren, ikke treverket. Så jeg tviler på at det er sevje, dessverre.

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar

Etter hva som har blitt sagt i tråden allerede så slo deg meg at det kan godt hende at det skyldes vannlekkasje rundt pipa.

 

Vannet har sikkert rent gjennom overetasjen og blitt misfarget på veien av rust og annet. Har nok dryppet ned på gulvet hvor du ser det har sprutet utover.

 

Tror jeg først ville forsikret meg om at det ikke lenger er noen lekkasje der før jeg hadde vasket det grundig med sterke saker og brukt det som bod. Tror jeg ikke under noen omstendigheter hadde turt å bruke det som klesskap. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...