Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 "Ikke gi til sigøynere, bakmenna tar alt uansett" hører jeg hvorhen jeg går. Og mye mulig det er riktig og. Men er et par ting som får meg til å stusse; Hvis disse såkalte bakmenna stikker av med all profitten deres, how come jeg stadig ser dem gå i kioskene og kjøpe dyr mat, røyk, eller på butikkene for å kjøpe øl? Dette er tross alt ikke billigvarer, og når jeg ser sigøynere som mesker seg med paninis eller pasta fra 7-eleven eller drikker seg drita i Slottsparken, så rimer dette dårlig med "bakmenna tar alt" sagnet. Hva tror dere? Kanskje disse bakmenna ikke finnes , eller er like fremtredende som vi liker å tro? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenker du på de som kjører dem ut med minibusser? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Altså, jeg har sett både minibusser og svarte Mercedeser som kjører ut eller plukker opp tiggere/flaskepantere/ranere, men jeg vil fortsatt påstå at tanken om disse bakmenna som stikker av med alt rimer dårlig med hva jeg ser de kjøper seg i byen. Kanskje de har en "likere fordeling av godene" enn vi tror? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kanskje de som Apple, tar 30% av fortjenesten . 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Hehe du skal få et pluss for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå