Demon_Cleaner Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Vi er to gitarister og en vokalist i moss/oslo som leter etter flere medlemmer til vårt nye band. Stilen vi spiller er en blanding av bla. Black Sabbath, Kyuss, Led Zeppelin, Witchcraft, Monster Magnet, Sleep, Electric Wizard, Cathedral, Saint Vitus, for å nevne noen, og kan beskrives som tung, groovey riffbasert stoner/doom-rock. har allerede en del sanger som er klare/påbegynt. Høres dette interesseant ut, så ta send meg en pm, så kan vi diskutere evt. jamming eller lignende... Endret 7. juli 2010 av Demon_Cleaner Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skulle gjerne joina som bassist, men bor desverre i larvik. Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hvor langt er det egentlig fra oslo? har ikke bodd her så lenge, så har ikke helt oversikten over områdene rundt:p... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 2 timer med tog og 1.5 timer med bil tror jeg.. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Høres ut som ett jævla fett prosjekt, men dessverre så holder dere til i helt feil landsdel, lykke til i alle fall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg er nok dessverre også for langt unna, men vil bare si at det høres bra ut. Stå på! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bor for langt unna jeg og allerede i et band, men det hadde vært interessant å høre på noe av det dere har laget. Er det mulig? Legge det ut på MySpace eller Last.fm som bandet mitt har gjort (signatur). Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Litt sent svar her, siden jeg ikke har tilgang på internett hele tiden:P har ikke spillt inn noe særlig enda, men har en haug med riff og div. ideer, og håper å få spillt inn og lagt ut på myspace så snart vi finner resterende medlemmer! denne pcen er dessverre helt ubrukelig, så får ikke sjekket noen myspace-siden med det første, men skal huske på det til senere;) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Bor for langt unna jeg og allerede i et band, men det hadde vært interessant å høre på noe av det dere har laget. Er det mulig? Legge det ut på MySpace eller Last.fm som bandet mitt har gjort (signatur). Håhå! Digga "Instrumental". Iron Maiden møter trash! Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå