xeigen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hei, jeg lurer på hva de mener med dette: IMPORTANT: If you pay by PayPal, we will have to charge you an ID verification fee of $62.50 ($7.90 + 2.20% of the payment amount) on top of your order total. If you do not want to pay that fee, please choose a different payment method. Slipper jeg unna disse avgiftene vist jeg velger Wire Transfer istedet? Noen som har erfaring med bestilling av varer fra Sonicelectronix.com ? Endret 7. juli 2010 av xeigen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis du betaler med PayPal så må du betale $62.50 i tillegg til selve beløpet. Men hvis du ikke ønsker det må du benytte deg av en annen betalingsmåte. Så ja.. Prøv noen av de andre. Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hvis du betaler med PayPal så må du betale $62.50 i tillegg til selve beløpet. Men hvis du ikke ønsker det må du benytte deg av en annen betalingsmåte. Så ja.. Prøv noen av de andre. Må sikkert uansett betale 25% på alle varene på og få de inn til Norge da? Endret 7. juli 2010 av xeigen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis du betaler med PayPal så må du betale $62.50 i tillegg til selve beløpet. Men hvis du ikke ønsker det må du benytte deg av en annen betalingsmåte. Så ja.. Prøv noen av de andre. Må sikkert uansett betale 25% på alle varene på og få de inn til Norge da? Du må betale norsk moms ja, og sikkert noen gebyrer Og hvis du hører på radio innimellom, så ikke kjøp spiller fra usa... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skal du frakte med JetCarrier? Sonic tar ofte blodpris for frakt... Jeg ville sendt en mail til en norsk forhandler og spurt om et tilbud. Ser ikke bort fra at du kan havne veldig nærme prismessig (når du tar med frakt, moms, tollbehandlingsgebyr osv) og få solid, norsk forbrukerkjøpslov i samme slengen... Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Skal du frakte med JetCarrier? Sonic tar ofte blodpris for frakt... Jeg ville sendt en mail til en norsk forhandler og spurt om et tilbud. Ser ikke bort fra at du kan havne veldig nærme prismessig (når du tar med frakt, moms, tollbehandlingsgebyr osv) og få solid, norsk forbrukerkjøpslov i samme slengen... Joda, Sant nok det har tenkt på jetcarrier Lenke til kommentar
kokacola Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 jeg ville brukt paypal. det sies at det skal være det sikreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå