Matsibooy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Heisann! Hvis jeg kobler tv-lyden inn på "linje inn" og mic inn på mic, vil jeg da kunne høre tv'n i headsettet, OG høre det som skjer på skype da? Eller hører den personen jeg skyper med det som skjer på tv'n min ? altså sånn; Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Altså; Din pc har en minijack utgang - til headsettet. Du vil ha lyd fra tv og til pc'en; Fra tv lyd-ut kobles til lyd-inn på pc'en. Da går lyden ut via pc høytalerne. Kobler du til headsettet går lyden headsettet i stedet for. Hvis pc'ens lydkort støtter det, er det fullt mulig. Da må du nok inn på innstillinger for å velge "source" for lyden, dvs den fra tv. Den på skype, msn eller hva det måtte være vil ikke høre noen ting. Hva du tenker med mic vet jeg ikke. Mic er jo en lydinngang via en mikrofon. Edit: Jeg har ikke vært borti at man kan ha aktivert to forskjellige "source" for lyd samtidig før. Tviler på at det går. Noen andre som kan mer om dette? Alt jeg skriver her er bare teori Endret 7. juli 2010 av daihiep Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ok, bare skaffer meg sånn kabel og prøver jeg er litt vanskelig og forklare. Men uansett, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå