MaxCPU Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette headset'et ble tråkket på under en fest i går og ble knukket. Er det noen mulighet for å bare kjøpe nytt headset eller må jeg kjøpe enda en Live-pakke? Burde jo være mulig å kjøpe løst siden mange sikkert ønsker headset til 2 player osv... Noen som vet? Skjønner jo at jeg ikke får det i Norge da, så må uansett tilbake til Sverige. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 å knekke - knekker - knakk - har knekt Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Går det virkelig ikke an å skrive "har knukket"? Jaja.. Teip er iallefall helt uaktuelt, skal ha nytt headset. Uansett ikke jeg som betaler engang, men han som tråkket på det.. Tenkte jeg bare skulle gjøre det billigste mulig for han å kjøpe nytt headset. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøv å sleng en mail til Microsoft, kanskje de kan gjøre noe? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøv å sleng en mail til Microsoft, kanskje de kan gjøre noe? den var god Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Hvorfor skulle det være så jælig morsomt?? Trenger jo ikke å skrive at jeg _bor_ i Norge? Nettopp! Nå er mailen sendt og jeg får vel svar etterhvert. Uansett så kan jeg jo gå tilbake til butikken og prøve meg på en garantisak Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror ikke det er lov med animerte avatarer, du bør fjerne den før den blir oppdaget av en moderator. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror ikke det er lov med animerte avatarer, du bør fjerne den før den blir oppdaget av en moderator. Fy faen, er det virkelig mulig ? ÅÅÅNEEEII !!! , kanskje en moderator kommer å ser det!!!! hjelllp , stakkars deg som har skrevet alle de smilefjesmerkene!, du er ILLE ute.! Uff, til deg som skrev dette, herregud,... SKAFF DEG ET LIV DA !!! FFS, hw.no - du sitter her sånn ca 24/7 ? btw: Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror ikke det er lov med animerte avatarer, du bør fjerne den før den blir oppdaget av en moderator. Fy kjøss, er det virkelig mulig ? ÅÅÅNEEEII !!! , kanskje en moderator kommer å ser det!!!! hjelllp , stakkars deg som har skrevet alle de smilefjesmerkene!, du er ILLE ute.! Uff, til deg som skrev dette, herregud,... SKAFF DEG ET LIV DA !!! FFS, hw.no - du sitter her sånn ca 24/7 ? btw: Til deg som skrev dette, håper du blir utestengt. Får være måte på hvor teit folk kan bli, har du ikke hørt om regler? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Tror ikke det er lov med animerte avatarer, du bør fjerne den før den blir oppdaget av en moderator. Fy kjøss, er det virkelig mulig ? ÅÅÅNEEEII !!! , kanskje en moderator kommer å ser det!!!! hjelllp , stakkars deg som har skrevet alle de smilefjesmerkene!, du er ILLE ute.! Uff, til deg som skrev dette, herregud,... SKAFF DEG ET LIV DA !!! FFS, hw.no - du sitter her sånn ca 24/7 ? btw: Tulling, spill heller counterstrike slik som du pleier enn å forsøple dette forumet. Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 da får de ta fra meg retten til å bruke avatar eller no da. Blir ikke så veldig lei meg... Har den avatatern på de fleste forum jeg er bruker av. Men har du fått skaffet deg nytt headset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå