Amant Nena Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 jeg er en jente på 16 som skal hoppe fallskjerm om litt mer enn en uke, og jeg lurer veldig mye på hvordan du eller en du kjenner opplevde det, så hvordan var det? Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg har hoppet 8 ganger i skjerm så langt, der alle var alenehopp. Så langt i mitt liv har jeg opplevt en ting som er verdig tittelen "EPISK", og det var å hoppe i fallskjerm. Mindre skummelt enn det jeg hadde trodd, men fremdeles ganske skummelt. Endret 7. juli 2010 av debianuser Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 8 ganger, kult.... jeg anser meg selv som ganske tøff, så jeg er ikke nervøs/redd nå, men blir nok det når det virkelig nermer seg =S men blir helt sykt gøy, tror jeg da Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 En ting som gjorde at jeg følte meg veldig trygg den første gangen var å gå nøye gjennom utstyret som skulle brukes på hoppet og hvordan det fungerer. I tillegg sett deg ned og gå mentalt gjennom hoppet fra du står på bakken til du står på bakken igjen. Du har all grunn til å glede deg, det er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Oooo.... hvor gammel hva du første gang du hoppet? Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var i fjor høst og jeg var 22. Har hatt en travel vår, men håper å fortsette til høsten igjen. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trådstarter skal du hoppe tandem eller aleina? Lenke til kommentar
Oran Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Lurer på hvordan det gikk? Døde jenta? hehe. =) Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 haha, jeg lever hoppet tandem, man kan ikke hoppe alene første gangen var helt fantastisk gøy, anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå