abene Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trend Micro lanserer gratis beskyttelse mot skadelige nettsider. Les mer Lenke til kommentar
rextex128 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (Verktøyet er et tilleggsprogram for Internet Explorer) bare syndt jeg ikke bruker Internet Explorer Lenke til kommentar
rextex128 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Note: x64 operating systems are not supported. er det mange som kommer til å få brukt for den da ?? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jaha? Firefox og Avast gjer vel akkurat same nytta. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har Chrome og avast jeg bruker også Adaware Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Åpne en hvilken som helst nettleser med Sandboxie så kan man i teorien mate nettleseren med alskens jævelskap uten at maskinen tar skade av dette. Just for the record: Sandboxie er gratis Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan fungerer det for brukeren med sandbox? er det sånn at jeg ikke opplever noen problemer med applikasjoner og diverse? Må jeg starte sandbox først eller kan jeg koble den til start av firefox f. eks? Hvordan blir det med virus, de blir fanget i sandbox eller? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hvordan fungerer det for brukeren med sandbox?Brukeropplevelsen blir den samme. Eneste forskjell er at alle programmer som kjører inni sandboksen får to stjernetegn * * i tittelfeltet. er det sånn at jeg ikke opplever noen problemer med applikasjoner og diverse?Burde ikke være det. Men du må regne med at programinnstillinger vil bli slettet, men det er slik den skal fungere. Må jeg starte sandbox først eller kan jeg koble den til start av firefox f. eks?Begge måtene fungerer. Du kan få opp et alternativ ved installasjon slik at du kan velge "run sandboxed" når du høyreklikker på exe-filer (evt andre filer) Hvordan blir det med virus, de blir fanget i sandbox eller? Ja. De skal ikke kunne slippe ut til resten av systemet. Men det kan dog ikke garanteres at ikke virus-skapere klarer å finne en vei rundt da. Endret 7. juli 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå