KgS Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei jeg skal ha meg en ny PC til spill, men som også skal kunne takle å jobbe med store bilder i photoshop og painter. Dette er deler og ting jeg har som jeg tenker jeg kan bruke til den nye pcen: * Lian li kabinett * xfx GTS 260 * SSD 30GB * 2 stk western digital disker en på 320 og en på 500 * NEC skjerm og Razer copperhead mus (blå) og vanlig tastatur Ønsker og ideer: * En stille pc er deilig, så om jeg skal kjøpe vannkjøling som jeg har 0 erfaring med, eller bare kjøpe litt dyre og gode vifter er et spørsmål. * å ha en masse inngagner slik at det er lett å oppgradere eller sette inn ny hardware Dette er det jeg fant fram i et forsøk på og velge ut deler selv * Asus P755D hovedkort * Intel core i7 860 * MIST 800w * OCZ DDR3 3GB Jeg takker på forhånd for all hjelp jeg eventuelt får. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvis du titter på forumet er det veldig mange oppsett i dette sjiktet fra før. Og minst ett av de burde passe deg veldig bra Er det 10 000 eks. kabinett og gpu eller inkl.? - hvis det er uten så har du vertfall råd til en veldig kraftig og solid CPU + Hovedkort + PSU. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 800w er overkill til berre i7 860 og GTX 260. Kanskje skjermkortoppgradering? 800w PSU + ATI radeon 5850 eller 5870 og i7 blir supert. Mitt 5850 høyrer eg nesten aldri, eg kan spele i timesvis før vifta byrjar skikkeleg. Til og med Wii'en bråkar meir enn PCen min. Har i7 920 med stock cooler. 800w er kjekt å ha for oppgraderingar, spesielt til crossfire/SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå