The Stig Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Sega avkrefter at spionrollespillet vil få noen oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 "Spillet ble generelt godt mottatt" Nja, godt motatt av Spillverket, men rundt 65% i snitt er vel godt under pari for et etterlengtet spill og må sies å være en av årets skuffelser. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det var vel ikke det at spillet var dårlig. Det var nok sikkert det at det var så ekstremt upolert. Spillet var jo nesten uspillelig hvis man ikke spilte helt slik utviklerne hadde tenkt seg. Lagde en fyr som fokuserte på nærkamp og stealth, alle bossene banket meg lett uansett hva jeg gjorde. Nei, plottet er godt og valgenes konsekvenser gode. Det var bare det at de unngikk å polere sluttproduktet så mye som det trengte. Endret 7. juli 2010 av gardemayster Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) "Spillet ble generelt godt mottatt" Nja, godt motatt av Spillverket, men rundt 65% i snitt er vel godt under pari for et etterlengtet spill og må sies å være en av årets skuffelser. 65% er vel ikke direkte dårlig, men kan forsåvidt si meg enig i at det ikke er allverden heller. Kilden tok utgangspunkt i Metacritic, noe forøvrig vi også gjorde, der ligger spillet (riktignok bare PC-utgaven) på ca 70+ i snitt. Endret 7. juli 2010 av The Stig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er enig i at det er upolert og kunne trengt en måned eller tre før det ble sluppet, men selve spillet er svært bra. Dialogsystemet minner om det i Mass Effect, og det har faktisk mye å si på selve spillet hva vi velger. Om folk liker deg eller hater det kan i verste fall gjøre at et oppdrag blir svært vanskelig, og i beste fall gjøre det ganske enkelt. I et tidlig oppdrag sendte jeg først en mail til noen folk og fikk dem til å skape en distrasjon utenfor byen, så de aller fleste vaktene var borte når jeg startet oppdraget, og så videre. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Merkelig at det først står i artikkelen "Spillet ble generelt godt mottatt" for så å sitere kilden som skylder på for dårlig kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg