Nimrad Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg klarer ikke finne tråden etter mye søk, så jeg lager en egen. Dere har jo gått til det skrittet (i forsøk på å bedre lesbarheten) at alt enten har stor forbokstav eller kun store bokstaver så vidt jeg har forstått. Jeg har et forslag for å unngå det utrolig teite som har skjedd nå med at dere skriver Iphone, Ipad i stedet for iPhone og iPad. Hva med å ha disse alternativene: - Kun små bokstaver - Kun store bokstaver - Én stor bokstav, resten små - Én liten bokstav, resten store Da unngår man det dere vil unngå, tenker da på produktnavn som dette: aPpLe iPhOnE. Men allikevel kan dere nå skrive iOS, iPhone, iPod, Android, Google, Microsoft, WINDOWS osv osv. Det kommer til å bedre lesbarheten MYE! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Her er et litt mer utfyllende svar på hvorfor vi skriver Iphone, Ipad osv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1237959&st=0&p=15821258entry15821258 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå