Gå til innhold

Implementere VISA- og MasterCardbetaling til webshop

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg jobber for tiden med en webshop. Vet noen hvordan jeg kan implementere en betalingsløsning som støtter kredittkortbetaling (VISA, MasterCard)? Vurderer å bruke Zen Cart. Vil dette være et lurt valg?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Slike løsninger krever ofte (eller alltid) betalingsgebyrer i måneden. Men, det du kan gjøre er å bruke Paypal sin løsning, noe jeg selv har gjort over lengre tid. Dette er rimeligere samt enklere da det heller ikke krever noen form for godkjenning (trodde kanskje man måtte ha det her til lands? kan hende jeg tar feil om den siste delen der). Men, dersom du ønsker og prøve deg litt fram, ville jeg absolutt gått for paypal sine løsninger på dette.

Regner også med at du finner endel om hvordan du kan implementere dette til zen cart om du googler litt (evt sjekker nettsidene til zen-cart selv)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

I Norge er det vel greiest å ta kontakt med BBS eller DIBS e.l, dersom du ikke kan leve med en PayPal-løsning som nevnt over.

Begge har såvidt jeg vet greie APIer for å koble det hele inn i PHP/Java/.NET etc. Vet ikke hvordan dette passer inn med Zen Cart, men skulle ikke forundre meg om noen har laget en tilleggsmodul som kan brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...