abella Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg bestilte HTC Desire fra Tele2 7.juni, og har enda ikke fått den... Hadde vært interessant å vite når dere bestilte, og evt. fikk den? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har ikke bestilt derfra men jeg skal dra og bestille den i buttikk etterpå. Jeg har sjekket diverse nettbutikker rundt omkring som er netcompartnere, og jeg kan si at så godt som INGEN nettbutikker eller butikker for den saks skyld i hele landet har den atm. Jeg har fortsatt ikke funnet en eneste nettbutikk som har den på lager, hvor den kan kjøpes med abonnement. Lenke til kommentar
TheTiger74 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Om du enda ikke har fått den, går det en mere generell diskusjon rundt emnet her (Når kommer HTC Desire igjen på lager) for ulike operatører/butikker vdr. manglende tilgang på HTC Desire Oppdatert gjerne der om du får ny informasjon el.l. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kjøpte fra tele2 og fikk den vel etter en liten uke. Lenke til kommentar
christabel Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg kjøpte fra tele2 og fikk den vel etter en liten uke. Kom esken i postkassen eller måtte den hentes på postkontor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå