Joananas Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blizzard hopper på 3D-bølgen, kort tid etter lansering. Les mer Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jippi! Ikke nok med at jeg snart får spilt StarCraftII, men jeg skal få hodepine i tillegg!!! Satser på å klare meg uten 3D-briller i fremtiden også... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er ikke spesielt interessert i 3d til slike spill. Har det kommet noe annet nytt? Blizzard har jo lovt å uttale seg om mangelen på chatrooms, ikke noe LAN, og maset med å spille mot andre nasjonaliteter osv i forbindelse med SC2 (kort sagt, den mye mer restriktive battle.net-varianten), har de sagt noe om dette? AtW Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvorfor skal man ha 3D i et Starcraft spill? Jeg er bare utrolig glad for at vi kan skru det av og skru det på som vi selg ønsker, og det er forebeholdt folk med nVidia kort. ( og briller, og 3D skjerm, og 2 skjermkort ) Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Starcraft 2 er et fantastisk spill, men at det går ann å spille i 3D gjør absolutt ingenting for meg . Fjern Facebook kompatibilitet og gi oss muligheten til å spille over LAN. Chatrooms eller chatting generelt kunne ha vært bra det også! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) De har kommentert chatrooms, facebook, og en del mer her. Endret 7. juli 2010 av Degeim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg