iNeo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Tviler på at det er tøyet den reagerer på, men fingeren din som holder tøyet på plass. Krever kilder! Lenke til kommentar
madmats Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Dere som klarer å styre skjermene deres med tøy, kanskje det tøyet er fullt av ting som ikke skal være der som leder eller er ladet med elektroner (feks døde hudceller,Cimex lectularius eller vannmolekyler hvis det er fuktig)? på tide å vaske sengetøyet! hehe nei er nok ikke særlig sannsynlig akkurat. men jeg klarer ikke å få skjermen til hverken desire eller iphone til å reagere på div typer tøy Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sengetøyet er nyvasket, så for alt jeg vet kan det hende det ikke fungerer nå. Og nei, det var ikke mine fingre eller hender som står bak responsen på skjermen. Jeg la den med skjermen ned på senga, og skjøv den sidelengs bortover. For nok ut en liten film iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 ja, Desire reagerer ikke på T-Shorte ihvertall! Ei heller på skinnsofa! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er hjemme nå og testet litt. Heroen reagerer ikke på lakenet, men både på seng(m/madrass) og overmadrass. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Prøvde å stryke Heroen min på senga mi her, den oppfattet strykene på skjermen. Kan vel heller konkludere med at noe tøy har innvirkning på kapasitive skjermer. Sikker på at det ikke var trackballen som ble rullet på når du gjorde det? Hvis ikke har du et meget spesielt laken. Lakenet mitt leder hvertfall ikke strøm. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ok, dette er flaut. Var nok trackballen, prøvde på nytt nå. Jaja, EOD. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Som tidligere nevnt, en kapasitiv skjerm gir f*en i temperaturen i fingeren. Jeg kunne fint trykke på ikoner med kjøttdeig fra kjøleskapet på min Hero, full respons. Anbefales dog ikke Sist vinter så jeg en artikkel fra Korea (tror jeg det var). Der hadde pølseselgerene fått et voldsomt oppsving i salget pga. kulda. Folk ville nødig ta av seg hansker/votter når de brukte Iphonene sine... Edit: Det stod jo her på Amobil: Link Endret 11. juli 2010 av carwin Lenke til kommentar
larspkl Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja! Såpass moderne må man være føler jeg. Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i? Den var jo en slager i sin tid? Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut. Si meg... Er det ingen her inne som har litt humor? Ikke bittelitt en gang? Tar dere ingenting med litt glimt i øyet? Dere må ikke bli så sure hver gang noen ikke liker en mobil eller en PC som dere selv liker. Vi snakker om en mobiltelefon, dere må da tåle at den får kritikk? Dette er Diskusjon.no, da må man også kunne diskutere her inne. Både positive og negative ting. Du oppfører deg ikke noe mer voksent enn meg hvis det er det du tror, du som går til personangrep på folk. Må du skjerpe deg. Jeg må innrømme at dette er en av de morsomste trådene jeg har lest her på lenge.Ditt raseri har vært høyst underholdende. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja! Såpass moderne må man være føler jeg. Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i? Den var jo en slager i sin tid? Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut. Si meg... Er det ingen her inne som har litt humor? Ikke bittelitt en gang? Tar dere ingenting med litt glimt i øyet? Dere må ikke bli så sure hver gang noen ikke liker en mobil eller en PC som dere selv liker. Vi snakker om en mobiltelefon, dere må da tåle at den får kritikk? Dette er Diskusjon.no, da må man også kunne diskutere her inne. Både positive og negative ting. Du oppfører deg ikke noe mer voksent enn meg hvis det er det du tror, du som går til personangrep på folk. Må du skjerpe deg. Jeg må innrømme at dette er en av de morsomste trådene jeg har lest her på lenge.Ditt raseri har vært høyst underholdende. Mitt oppdrag er utført. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er vi oppe i hele TRE dager på batterilevetid... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er vi oppe i hele TRE dager på batterilevetid... Er dette total standby tid, eller 3 dager med moderat bruk? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er vi oppe i hele TRE dager på batterilevetid... Er dette total standby tid, eller 3 dager med moderat bruk? Stod at den brukte 40% på standby. 4% på kamera osv. Har ikke brukt den så mye at det gjør noe. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er vi oppe i hele TRE dager på batterilevetid... Er dette total standby tid, eller 3 dager med moderat bruk? Stod at den brukte 40% på standby. 4% på kamera osv. Har ikke brukt den så mye at det gjør noe. Ok, da er det ikke så aller værst faktisk. Jeg har ca 55 timer med batteritid på min XPERIA X10 med moderat bruk da. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Batterilevetiden på dagens mobiler er så hinsides ræva at jeg får tårer i øynene... anyway, hvor finner jeg en "app" eller hva faen det kalles som gjør slik at jeg kan surfe skikkelig på denne mobilen? Den klarer jo ikke åpne mer enn toppen 7 nettsider her! Ofte klarer den ikke åpne HTCs egne sider en gang! Påstår at facebook ikke finnes. Og når jeg er så lynende heldig og faktisk kommer inn på ei nettside, feks denne, så er alt så bittelite at jeg må stå å zoome for harde fuckings livet. Og DET gidder jeg ikke mere! Skal ALT være et ork med denne telefonen? Skal den virkelig være slik? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Batterilevetiden på dagens mobiler er så hinsides ræva at jeg får tårer i øynene... Kan nevne at jeg er storfornøyd med batterilevetiden på min android telefon (rundt 3 dager med ganske mye bruk, ca 5 dager med moderat bruk), du har kansje bare valgt feil modell for deg? Har du mobildekning der du prøver å surfe da? eventuelt wifi? har iallefall null problem med surfing på min, er veldig overasket over hvor bra det egentlig funker. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Har dekning ja. Kommer jo inn på diskusjon.no feks. Wifi... veit jeg ikke hva er en gang. Men alt av nettverk er skrudd på. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 wifi, trådløst hjemmenettverk. Høres ut som at du har dårlig dekning på mobilen din. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min Desire Tror kanskje en slik en kunne vært passende for deg, den har sikkert 10 dagers batterilevetid. De fleste smarttelefoner har heller dårlig batterilevetid, og det var jeg forberedt på, sp jeg er egentlig fornøyd med 2,5-3 dager som min holder... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det har vel aldri vært noe smart trekk å kjøpe en telefon som er mer intelligent enn seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå