Gå til innhold

Nok et problem med min "fantastiske" HTC Desire... Alarmklokka.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som klarer å styre skjermene deres med tøy, kanskje det tøyet er fullt av ting som ikke skal være der som leder eller er ladet med elektroner (feks døde hudceller,Cimex lectularius eller vannmolekyler hvis det er fuktig)?

på tide å vaske sengetøyet! :p

hehe nei er nok ikke særlig sannsynlig akkurat. men jeg klarer ikke å få skjermen til hverken desire eller iphone til å reagere på div typer tøy

Lenke til kommentar

Sengetøyet er nyvasket, så for alt jeg vet kan det hende det ikke fungerer nå. Og nei, det var ikke mine fingre eller hender som står bak responsen på skjermen. Jeg la den med skjermen ned på senga, og skjøv den sidelengs bortover. For nok ut en liten film iløpet av kvelden.

Lenke til kommentar

Prøvde å stryke Heroen min på senga mi her, den oppfattet strykene på skjermen. Kan vel heller konkludere med at noe tøy har innvirkning på kapasitive skjermer.

Sikker på at det ikke var trackballen som ble rullet på når du gjorde det?

Hvis ikke har du et meget spesielt laken. Lakenet mitt leder hvertfall ikke strøm.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, en kapasitiv skjerm gir f*en i temperaturen i fingeren. Jeg kunne fint trykke på ikoner med kjøttdeig fra kjøleskapet på min Hero, full respons. Anbefales dog ikke :p

Sist vinter så jeg en artikkel fra Korea (tror jeg det var). Der hadde pølseselgerene fått et voldsomt oppsving i salget pga. kulda. Folk ville nødig ta av seg hansker/votter når de brukte Iphonene sine... :sick:

Edit: Det stod jo her på Amobil: Link

Endret av carwin
Lenke til kommentar

Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja!

Såpass moderne må man være føler jeg.

Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i?

Den var jo en slager i sin tid?

Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut.

Si meg... Er det ingen her inne som har litt humor? Ikke bittelitt en gang?

Tar dere ingenting med litt glimt i øyet?

Dere må ikke bli så sure hver gang noen ikke liker en mobil eller en PC som dere selv liker. Vi snakker om en mobiltelefon, dere må da tåle at den får kritikk?

Dette er Diskusjon.no, da må man også kunne diskutere her inne. Både positive og negative ting.

Du oppfører deg ikke noe mer voksent enn meg hvis det er det du tror, du som går til personangrep på folk. :nei:

Må du skjerpe deg.

Jeg må innrømme at dette er en av de morsomste trådene jeg har lest her på lenge.Ditt raseri har vært høyst underholdende.

Lenke til kommentar

Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja!

Såpass moderne må man være føler jeg.

Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i?

Den var jo en slager i sin tid?

Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut.

Si meg... Er det ingen her inne som har litt humor? Ikke bittelitt en gang?

Tar dere ingenting med litt glimt i øyet?

Dere må ikke bli så sure hver gang noen ikke liker en mobil eller en PC som dere selv liker. Vi snakker om en mobiltelefon, dere må da tåle at den får kritikk?

Dette er Diskusjon.no, da må man også kunne diskutere her inne. Både positive og negative ting.

Du oppfører deg ikke noe mer voksent enn meg hvis det er det du tror, du som går til personangrep på folk. :nei:

Må du skjerpe deg.

Jeg må innrømme at dette er en av de morsomste trådene jeg har lest her på lenge.Ditt raseri har vært høyst underholdende.

Mitt oppdrag er utført. :thumbup:

Lenke til kommentar

Batterilevetiden på dagens mobiler er så hinsides ræva at jeg får tårer i øynene... anyway, hvor finner jeg en "app" eller hva faen det kalles som gjør slik at jeg kan surfe skikkelig på denne mobilen? Den klarer jo ikke åpne mer enn toppen 7 nettsider her! Ofte klarer den ikke åpne HTCs egne sider en gang! Påstår at facebook ikke finnes. Og når jeg er så lynende heldig og faktisk kommer inn på ei nettside, feks denne, så er alt så bittelite at jeg må stå å zoome for harde fuckings livet. Og DET gidder jeg ikke mere! Skal ALT være et ork med denne telefonen? Skal den virkelig være slik?

Lenke til kommentar

Batterilevetiden på dagens mobiler er så hinsides ræva at jeg får tårer i øynene... 

Kan nevne at jeg er storfornøyd med batterilevetiden på min android telefon (rundt 3 dager med ganske mye bruk, ca 5 dager med moderat bruk), du har kansje bare valgt feil modell for deg?

Har du mobildekning der du prøver å surfe da? eventuelt wifi? har iallefall null problem med surfing på min, er veldig overasket over hvor bra det egentlig funker.

Lenke til kommentar

wifi, trådløst hjemmenettverk. Høres ut som at du har dårlig dekning på mobilen din. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min Desire :)

Tror kanskje en slik en kunne vært passende for deg, den har sikkert 10 dagers batterilevetid. De fleste smarttelefoner har heller dårlig batterilevetid, og det var jeg forberedt på, sp jeg er egentlig fornøyd med 2,5-3 dager som min holder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...