Gå til innhold

Nok et problem med min "fantastiske" HTC Desire... Alarmklokka.

Anbefalte innlegg

Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja!

Såpass moderne må man være føler jeg.

Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i?

Den var jo en slager i sin tid?

Første telefonen med fargeskjerm det ja! Dæven det var en god telefon det, tålte ikke noe mye men, faen, fargeskjerm!

Ja 3510i var en røver.

Personlig hadde jeg veldig sansen for 3220, rakkeren som hadde blinkende lys på sidene!

DET er tøft det!

Å så kunne du tegne og designe egne deksel.

Mad tøft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør følgende:

Gå inn på alarmklokke der du kan velge hvilke alarmer du vil ha aktiv, trykk på menu, velg innstillinger. Da kan du sette flere innstillinger enn om alarmklokken skal vibrere som du kan gjøre der du stiller alarmtiden

TAKK. Det var DER problemet lå.

Thank god. Var redd HTC hadde lurt seg til en måte å tvinge meg inn på sine sider for å laste ned crap fra dem nå.

Er Iphone bedre enn dette svineriet?

Med macer og ipods er jeg mer fan av Apple enn jeg er av HTC... For å si det mildt...

Det som er komisk er at selv etter du innrømmer at det er brukerfeil makter du å fortsette å slenge dritt. Ingen telefon i hele verden kan hjelpe deg, dessverre.

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Gå inn på alarmklokke der du kan velge hvilke alarmer du vil ha aktiv, trykk på menu, velg innstillinger. Da kan du sette flere innstillinger enn om alarmklokken skal vibrere som du kan gjøre der du stiller alarmtiden

TAKK. Det var DER problemet lå.

Thank god. Var redd HTC hadde lurt seg til en måte å tvinge meg inn på sine sider for å laste ned crap fra dem nå.

Er Iphone bedre enn dette svineriet?

Med macer og ipods er jeg mer fan av Apple enn jeg er av HTC... For å si det mildt...

Det som er komisk er at selv etter du innrømmer at det er brukerfeil makter du å fortsette å slenge dritt. Ingen telefon i hele verden kan hjelpe deg, dessverre.

Jeg må da få lov til å slenge dritt om HTC hvis jeg vil det?

Har du aldri vært misfornøyd med et produkt du har kjøpt du da?

Selv om du er fornøyd med en telefon så trenger da ikke jeg være det?

Telefonen fungerer jo akkurat som den skal. Det er det at alt er så tungvint med den jeg klager over. Det er et evig slit å skrive smser fordi telefonen har den mest hemmede ordlista jeg har vært borti, og jeg må legge inn alskens ord den ikke kjenner til. Man må gå fram og tilbake for å redigere må meldingen hele tiden.

Pluss at jeg synes det er dårlig levetid på batteriet.

Det er kritikkverdig når en mobil må lades annenhver dag.

Jeg kan jo ikke dra vekk en dag, uten å måtte ta med lader.

Men kameraet er ganske bra.

Lenke til kommentar

1: Telefonen fungerer jo akkurat som den skal. Det er det at alt er så tungvint med den jeg klager over. Det er et evig slit å skrive smser fordi telefonen har den mest hemmede ordlista jeg har vært borti, og jeg må legge inn alskens ord den ikke kjenner til. Man må gå fram og tilbake for å redigere må meldingen hele tiden.

2: Pluss at jeg synes det er dårlig levetid på batteriet.

1: Ordlisten tar hensyn til skrivefeil på tastaturet, og det å lagre ord synker etterhvert som du bruker den. Savner selv en større ordliste, men what the hell.

2: Kjøper du en tynn mobil med så stor skjerm og så sterk prosessor må du regne med å lade batteriet ofte. Husker min SE W890i holdt i en uke med bruk, nå holder Heroen min 2 dager vanlig bruk, én dag hvis jeg kjører den hardt med spill og stråling. Det er rett og slett ikke noen bedre batteriteknologi som egner seg til mobiler enda, er bare å akseptere det.

Lenke til kommentar

Batteri er ikke noe problem hvis man bare ser muligheter. Til min HTC HD2 har jeg 3 batteri hvorav 1-2 alltid er oppladet ved hjelp av ekstern lader. Jeg slipper derfor å ha kabel tilkoblet telefonen noe som gjør det lettere å bruke telefonen 24/7. Herligheten kostet 100 spenn totalt rett fra Kina og er like bra som det originale.

Lenke til kommentar

Tastaturet er bedre på iPhone. Jeg har brukt iPhone i lang tid og har hat Desire siden den kom, og jeg bommer mye ennå. Jeg har altså skrevet kun på skjerm i mange år.

iPhone-tastaturet som kan lastes ned fra Marked er ikke like bra som det på iPhone. Finishen på skjermen på iPhone er også bedre. Spesielt siden den er varmefølsom. Om man drar Desire opp av lomma vil den reagere på all kontakt med skjermen, også tøy. iPhone reagerer kun på fingre som er varme. Flere ganger har jeg lagt på uten at jeg ville det. Batteriet er også mildt sagt ræv. Men har blitt vant med å lade to ganger om dagen

Det er alltid noe, men er fornøyd med alt bortsett fra dette mer eller mindre. Også er den jo lynkjapp. Prøvde iPhonen her om dagen, og det var sirup ja.

Lenke til kommentar

Finishen på skjermen på iPhone er også bedre. Spesielt siden den er varmefølsom. Om man drar Desire opp av lomma vil den reagere på all kontakt med skjermen, også tøy. iPhone reagerer kun på fingre som er varme.

Må nesten rette deg opp her. Både Desire og Iphone har kapasitive skjermer. Det vil si at skjermen føler kapasitansen i fingeren eller hva det måtte være. Leste et sted at noen bruker små pølser på skjermen som stylus om vinteren, fordi fingrene var i hansker.

Det er en vanlig misforståelse at kapasitive skjermer er varmefølsomme :)

Korriger meg gjerne

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut.

Lenke til kommentar

Det som er aller morsomst med alle disse 'iPhone killers' er at folk sier de er like lette å bruke som iPhone, selv med enda flere funksjoner.

I så og si hver eneste HTC-tråd jeg leser kommer det nesten daglig folk inn som spør om noe de ikke skjønner. Slike poster ser man aldri i iPhone-tråden. Hva folk vil lese i det får være opp til dere selv. :)

Lenke til kommentar

Det som er aller morsomst med alle disse 'iPhone killers' er at folk sier de er like lette å bruke som iPhone, selv med enda flere funksjoner.

I så og si hver eneste HTC-tråd jeg leser kommer det nesten daglig folk inn som spør om noe de ikke skjønner. Slike poster ser man aldri i iPhone-tråden. Hva folk vil lese i det får være opp til dere selv. :)

Desire er jo meget lett å finne frem til alt. Om man ikke skal klare det, så er kanskje ikke smartmobil noe for vedkommende. iPhone er en light smartmobil som passer folk fra 8-90 år. Velger man en smartmobil for muligheter, så får man mye mer av Android 2.2/2.1

Det er en god grunn til at samtlige i redaksjonen av mobilen.no bruker Androidbaserte enheter. Og nå begynner de fleste mobilforhandlere å ta i bruk Android.

Endret av Desire86
Lenke til kommentar

Føler at TS kanskje ikke helt har kjøpt riktig telefon her, selvsagt så vil alle telefoner ha svakheter men jeg tror nok at TS hadde kommet med en lignende post om han hadde kjøpt Apple iPhone også.

Om trådstarter ønsker å motbevise dette så kan han jo kjøpe seg en ny telefon og gi tilbakemelding her på hvordan det går.

Noen personer passer rett og slett ikke til noen typer telefoner, spesielt de som kan kreve at brukeren setter seg inn i hvordan telefonen fungerer , er man typen som har behov for en telefon for "dummies" , dvs enkle og veldig oversiktilige menyer og funksjonalitet, så må man rett og slett passe på at man kjøper riktig.

Desire86 : Kan du rette litt opp i den forrige posten din (2 hakk opp), du vet godt hva jeg mener, ta sak ikke person.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Det er en god grunn til at samtlige i redaksjonen av mobilen.no bruker Androidbaserte enheter. Og nå begynner de fleste mobilforhandlere å ta i bruk Android.

Mens utrolig mange av høyt respekterte omtalere i USA har iPhone som private telefon. Hva er poenget?

Lenke til kommentar

Jeg må da få lov til å slenge dritt om HTC hvis jeg vil det?

Har du aldri vært misfornøyd med et produkt du har kjøpt du da?

Selv om du er fornøyd med en telefon så trenger da ikke jeg være det?

Telefonen fungerer jo akkurat som den skal. Det er det at alt er så tungvint med den jeg klager over. Det er et evig slit å skrive smser fordi telefonen har den mest hemmede ordlista jeg har vært borti, og jeg må legge inn alskens ord den ikke kjenner til. Man må gå fram og tilbake for å redigere må meldingen hele tiden.

Pluss at jeg synes det er dårlig levetid på batteriet.

Men kameraet er ganske bra.

Selvfølgelig har du lov. Men gjør det ihvertfall på riktig grunnlag. Når du sier at alarmen suger for så å finne ut at det er du som selv har skrudd den av i innstillingene blir det feil å fortsatt si at alarmen suger fordi det er din egen skyld og ikke telefonen. Er du ikke enig?

SMS fungerer utmerket og ordlista gjetter nesten alltid riktig ord. Finnes ikke ordet er det ett eneste trykk å legge det til. Er det for vanskelig for deg?

Tull. Det finnes drøssevis av tråder om hvordan man gjør ditt og datt på iPhone. Du lider åpenbart av selektiv lesning.

Lenke til kommentar

Mens utrolig mange av høyt respekterte omtalere i USA har iPhone som private telefon. Hva er poenget?

Poenget er jo at vi som har mer kunnskap en den normale mobilbrukeren, nå faller over på android. Var ikke dette klart nok?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sitt dine poster her i denne tråden. Makan til en lite voksen oppførsel! Må du skjerpe deg. Høres ikke ut som smartmobil er noe for deg i det hele tatt. Pesimist til tusen. Og ikke minst barnslige utspill. Ja dette er faktisk er personangrep. Men sånne så deg fortjener bare å få høre det rett ut.

Si meg... Er det ingen her inne som har litt humor? Ikke bittelitt en gang?

Tar dere ingenting med litt glimt i øyet?

Dere må ikke bli så sure hver gang noen ikke liker en mobil eller en PC som dere selv liker. Vi snakker om en mobiltelefon, dere må da tåle at den får kritikk?

Dette er Diskusjon.no, da må man også kunne diskutere her inne. Både positive og negative ting.

Du oppfører deg ikke noe mer voksent enn meg hvis det er det du tror, du som går til personangrep på folk. :nei:

Må du skjerpe deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tydligvis mer enn bare alarmklokka som irriterer deg med HTC.

Selg den, kjøp deg Iphone eller en annen telefon. Slutt å whine!

Ingen som tvinger deg til å ha HTC.

Ja kommer nok til å gjøre det. Heldigvis ingen som tvinger meg nei.

Skal prøve å holde ut ei uke til for å se det an. Kanskje ser jeg lyset og venner meg til den.

Når det er sagt er den jo mad dyr i drift. Blir dyre strømregninger på meg så ofte som denne lille krabaten må lades opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...