Gå til innhold

Nok et problem med min "fantastiske" HTC Desire... Alarmklokka.

Anbefalte innlegg

Vær hilset mobilentusiaster!

Jeg bringer dere, ikke særlig overraskende, nok et problem med dette svineriet av en mobiltelefon.

Alarmklokka denne gang, som jeg jo er avhengig av for å stå opp om morgenen.

Jeg har brukt den før, og da fungerte det fint, men plutselig lager ikke mobilen lyd når alarmen går av lenger! Jeg har sjekka så lyden faktisk er på - det er den og jeg har prøvd å bytte til annen ringelyd, men ingenting hjelper. Den vibrerer, og alarmen går faktisk av, men den lager altså ikke lyd.

Nesten synd da alarmen var noe av det jeg faktisk var fornøyd med på denne telefonen. For makan til pipende brannalarmaktig ringelyd skal man lete lenge etter! Det er ingenting man våkner mer av enn et godt gammaldags hjerteinfarkt på morgenkvisten!

Så er det noen som har opplevd det samme? At lyden slutter å virke? Er det jeg som ubevisst har fucka til noen instillinger igjen eller er det noe galt med mobilen?

Dette er et oppgitt og stille rop om hjelp, da vibrering alene kommer til kort hva gjelder å vekke meg til jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned et program fra market som lar deg styre lydnivået på alle forskjellige hendelser som skjer på telefonen. Alarm har sitt eget lydnivå...

Selv bruker jeg Audiomanager, som også gir meg en snasen widget slik at jeg lett kan se hvilket nivå de forskjellige hendelsene er på.

Hvorfor lyden til alarmen plutselig har skrudd seg ned er en annen sak, men det har skjedd meg en gang også, sikkert noe jeg har trykket på i ørska mens jeg lette etter snoozeknappen :)

/Espen

Lenke til kommentar

Har du sjekket under innstillinger på vekkeklokka at lyden er aktivert og at alarmen skal gå av i stille modus? Vært også forrsiktig om du har installert en task killer sånn at task killer ikke stenger klokkefunksjonen, da går ikke alarmen av i det hele tatt

Lenke til kommentar

Har du sjekket under innstillinger på vekkeklokka at lyden er aktivert og at alarmen skal gå av i stille modus? Vært også forrsiktig om du har installert en task killer sånn at task killer ikke stenger klokkefunksjonen, da går ikke alarmen av i det hele tatt

Jeg har ikke lasta ned noe som helst til mobilen.

Når jeg går inn på alarmklokkas instillinger så kan jeg bare velge om jeg vil at mobilen skal vibrere eller ikke?

Alarmen går jo av. Selv når jeg skrur av vibreringen. Men den lager ikke lyd.

Kan forøvrig også slenge til at mobilen min påstår at www.facebook.com ikke eksisterer...

Hva ER det HTC har laget for et produkt?!?

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Gå inn på alarmklokke der du kan velge hvilke alarmer du vil ha aktiv, trykk på menu, velg innstillinger. Da kan du sette flere innstillinger enn om alarmklokken skal vibrere som du kan gjøre der du stiller alarmtiden

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på alarmklokkas instillinger så kan jeg bare velge om jeg vil at mobilen skal vibrere eller ikke?

Kan forøvrig også slenge til at mobilen min påstår at www.facebook.com ikke eksisterer...

HAR du i det hele tatt testet det jeg forslo for deg?

Lenke til kommentar
..........

Mulig at en android-telefon ikke er noe for deg..

Har du sjekket denne, den bør du nok klare å bruke uten problemer :-)

Lenke til kommentar
..........

Mulig at en android-telefon ikke er noe for deg..

Har du sjekket denne, den bør du nok klare å bruke uten problemer :-)

Heller en slik en enn den drittelefonen jeg har endt opp med nå.

Går faen ikke an å skrive en eneste SMS uten å måtte gå tilbake 40 ganger å redigere den forbanna meldingen. Steike jeg forbanner denne mobiltelefonen... Kommer nok til å selge den.

Lenke til kommentar

HAR du i det hele tatt testet det jeg forslo for deg?

har ikke testa en dritt, og har ikke planer om det heller. Skal ikke laste ned noe som helst på denne mobilen. Den er så skjør og stakkarslig i utgangspunktet at den helt sikkert kommer til å bryte sammen helt dersom jeg begynner å laste ned dertilegnede programmer til den i tillegg.

Må gå an å bruke en alarmklokke på en mobil uten å måtte laste ned crap fra nettet.

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Gå inn på alarmklokke der du kan velge hvilke alarmer du vil ha aktiv, trykk på menu, velg innstillinger. Da kan du sette flere innstillinger enn om alarmklokken skal vibrere som du kan gjøre der du stiller alarmtiden

TAKK. Det var DER problemet lå.

Thank god. Var redd HTC hadde lurt seg til en måte å tvinge meg inn på sine sider for å laste ned crap fra dem nå.

Er Iphone bedre enn dette svineriet?

Med macer og ipods er jeg mer fan av Apple enn jeg er av HTC... For å si det mildt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har aldri slått deg at det er litt merkelig at de fleste som har denne telefonen er strålende fornøyd? Men da er det vel noe galt med de også?

Og ikke forvent hjelp hvis du ikke får til å skru på bestemortelefonen din som du kjøper deg, med den attituden der kommer du ikke spes langt

/ignore

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Thank god. Var redd HTC hadde lurt seg til en måte å tvinge meg inn på sine sider for å laste ned crap fra dem nå.

Med macer og ipods er jeg mer fan av Apple enn jeg er av HTC... For å si det mildt...

Si meg, har du NOEN GANG tenkt på HVORFOR dette er verdens beste telefon? Det er sjeldent telefonen sitt problem når det gjelder Android, det er heller brukeren.

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Si meg, har du NOEN GANG tenkt på HVORFOR dette er verdens beste telefon? Det er sjeldent telefonen sitt problem når det gjelder Android, det er heller brukeren.

Verdens beste telefon meg i ræva.

Det er jo et helvete å skrive smser med den! Jeg vil skrive sms FORT, og dette er umulig med HTC Desire.

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Verdens beste telefon meg i ræva.

Det er jo et helvete å skrive smser med den! Jeg vil skrive sms FORT, og dette er umulig med HTC Desire.

Å? Jeg sier det motsatte. http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=652&type=1&p_id=312

Lenke til kommentar

Det har aldri slått deg at det er litt merkelig at de fleste som har denne telefonen er strålende fornøyd? Men da er det vel noe galt med de også?

Og ikke forvent hjelp hvis du ikke får til å skru på bestemortelefonen din som du kjøper deg, med den attituden der kommer du ikke spes langt

/ignore

Jøss så hyggelig og hjelpsom du er! Føler du deg støtt over at jeg ikke lovpriser denne mobiltelefonen fra helvete?

De fleste er fornøyde ja, men ikke alle. At alle blir fornøyd med et produkt skjer aldri.

Og faktum er at mange ikke kan fordra HTC.

At det er noe galt med de andre som liker denne mobilen er det du som sier, ikke jeg. Jeg har mange venner som forguder dette faenskapet.

Når det er sagt, de som trykker HTC Desire til sitt bryst er vel stort sett teknofreaks som bytter mobil oftere enn den gjengse mann i gata bytter sokker.

Selv går det rundt 5 år mellom hver gang jeg bytter mobil (og jeg er 19, ikke 50!) og ba om en mobil med brukbart kamera, internett, og som jeg kunne tekste meldinger med. Så blir jeg anbefalt dette overlaget av en mobil. Har ikke sett en så stor telefon siden husets aller første mobil - en gammel BOSCH på 90 tallet.

Føler meg egentlig veldig lurt når det gjelder hele kjøpet. Den var overhodet ikke verdt pengene.

Og jeg tar heller en gammel bestemortelefon enn dette touchfaenskapet på størrelse med en murstein og med ordlista fra helvete. For den slags telefoner kan man i det minste skrive meldinger på uten å måtte gå tilbake å viske ut tekst for å rette på ordet hver jævla gang du skriver noe nytt!

Og sist men ikke minst: Man får den faktisk i lomma!

*trekke pusten*

Lenke til kommentar

/ignore

Jøss så hyggelig og hjelpsom du er! Føler du deg støtt over at jeg ikke lovpriser denne mobiltelefonen fra helvete?

De fleste er fornøyde ja, men ikke alle. At alle blir fornøyd med et produkt skjer aldri.

Og faktum er at mange ikke kan fordra HTC.

At det er noe galt med de andre som liker denne mobilen er det du som sier, ikke jeg. Jeg har mange venner som forguder dette faenskapet.

Når det er sagt, de som trykker HTC Desire til sitt bryst er vel stort sett teknofreaks som bytter mobil oftere enn den gjengse mann i gata bytter sokker.

Selv går det rundt 5 år mellom hver gang jeg bytter mobil (og jeg er 19, ikke 50!) og ba om en mobil med brukbart kamera, internett, og som jeg kunne tekste meldinger med. Så blir jeg anbefalt dette overlaget av en mobil. Har ikke sett en så stor telefon siden husets aller første mobil - en gammel BOSCH på 90 tallet.

Føler meg egentlig veldig lurt når det gjelder hele kjøpet. Den var overhodet ikke verdt pengene.

Og jeg tar heller en gammel bestemortelefon enn dette touchfaenskapet på størrelse med en murstein og med ordlista fra helvete. For den slags telefoner kan man i det minste skrive meldinger på uten å måtte gå tilbake å viske ut tekst for å rette på ordet hver jævla gang du skriver noe nytt!

Og sist men ikke minst: Man får den faktisk i lomma!

*trekke pusten*

Du får jo kjøpt en Nokia 3210 på eBay da hvis du vil ha en slik en, som du kan sende SMS med og Ringe og slike moderne, hjelpsomme funksjoner! Det er dog ikke kamera på den, men faen, kamera på mobil er oppskrytt og et smertehelvete ut i fra en annen dimensjon.

Lenke til kommentar

Nei jeg vil ha en med fargeskjerm ja!

Såpass moderne må man være føler jeg.

Hva sier du til gode gamle Nokia 3510i?

Den var jo en slager i sin tid?

Første telefonen med fargeskjerm det ja! Dæven det var en god telefon det, tålte ikke noe mye men, faen, fargeskjerm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...