PatSharpX Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trenger tips til en god 3L med hvitvin, denne skal primært drikkes på kveldstid utenom måltid. Maxpris ca 450,- Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det kommer jo an på hva slags viner du liker, men jeg synes denne, denne og denne er bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Er generelt ikke veldig glad i Risling, men ble også anbefalt en før i dag på twitter, så mulig det bare er jeg som har vært uheldig de gangene jeg har smakt. Takker for tipsene hvert fall, de skal med i vurderingen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da blir det vanskeligere for meg å anbefale, jeg drikker omtrent bare Riesling av hvitvin for tiden, men kanskje denne kunne være noe? Litt over prisgrensen, men ikke så mye.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte på en Chablis ja, så det er sikkert ikke dumt. Tror jeg skal forhøre meg litt på vinmonopolet også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Kan ikke si at jeg er veldig erfaren, men kjøpte en 3L med J.P. Chenet for et par dager siden som jeg gjerne tar et glass av når jeg skal kose meg. Koster ikke stort heller, og jeg syns den er ganske god. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000ifU82Ee7?ProductUUID=dMMKdlGl3IYAAAEIP6FkR0Ou&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferListhttp://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000ifU82Ee7?ProductUUID=dMMKdlGl3IYAAAEIP6FkR0Ou&CatalogCategoryID=&JumpTo= Edit: Og selvfølgelig har jeg klart å bumpe en tråd som er over 1 måned gammel! Sånn går det når man plutselig beveger seg til et ukjent underfora med mindre aktivitet enn man er vant til. Endret 14. august 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Chablis på boks har jeg ikke hatt så gode erfaringer med, men dette er en helt OK Chardonnay. Ellers så er Leitz Riesling Trocken også et godt kjøp. J.P. Chenet er heller ikke dum. Det fine med alle disse tre er at de selger ganske bra, så du er relativt trygg på at det er "ferskvare". Det finnes en del gammel vin på boks, og det er ikke spesielt hyggelig å bli sittende med. Endret 14. august 2010 av swanky Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Har ikke sluttet å drikke vin enda, så takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå