petrus34 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har sett at dette kameraet har fått topp kritikk i Sverige. Hvorfor er det ingen tester av dette kameraet her ilandet? Mangler det Norske forhandlernettet??? Lenke til kommentar
Børge Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Minolta er kjempestore internasjonalt. Det er også Sveriges mest solgte kamera. Minolta har aldri hatt noe stort marked i Norge. Ola Dunk er svært "merkebevisst" og kjøper derfor ikke annet en det som venner, naboer eller kolleger har. Typisk Canon... Jeg hadde tenkt å kjøpe F300, men på grunn av ibeboende skepsis kjøpte jeg Canon jeg også! Lenke til kommentar
petrus34 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Minolta er kjempestore internasjonalt. Det er også Sveriges mest solgte kamera. Minolta har aldri hatt noe stort marked i Norge. Ola Dunk er svært "merkebevisst" og kjøper derfor ikke annet en det som venner, naboer eller kolleger har. Typisk Canon... Jeg hadde tenkt å kjøpe F300, men på grunn av ibeboende skepsis kjøpte jeg Canon jeg også! Takk for svaret Børge, men det hjalp jo ikke så mye. ER DET VIKELIG IKKE NOEN SOM FORHANDLER MINOLTA- KAMERAER I OSLO??[/img] Lenke til kommentar
Stina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg vil VIRKELIG anbefale deg minolta dimage xt. Det er kjapt, lite og har en urlekker design og et kjempestilig "periskop-objektiv". Det er lite og hendig, og jeg tror det faktisk også har raskest oppstart i sin klasse. Forgjenger Xi ble jo testvinner i aftenposten.. Men Xt1en ser bedre ut. Lenke til kommentar
wozzo Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg kjøpte Xt i avgangshallen på Gardermoen, godt fornøyd så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå