Eirik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er vareverdien 199 NOK og frakten 999 NOK, betaler man ingenting i moms. Jo, det gjør man. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du betaler moms på alt du tar inn (i teorien, det er om det blir stoppa), men du betaler tollavgift på alt som har verdi (uten frakt) på over 200 kroner. Lenke til kommentar
findon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 jeg er på ingen måte for proteksjonisme og kan ikke fordra de tollsatsene som er nå, men jeg har veldig stor sans for lokale spesialistforretninger - om det så er "lokalt" at butikken ligger 60mil unna og kun er tilgjengelig på internett spiller dog ingen stor rolle. Har etpar småting som DI og netshop ikke kunne skaffe, så jeg venter på at denne sjappa åpner så jeg kan plassere etpar småordre! - regner med at det blir tatt med litt viftestyringssystemer og diverse kit til ombygging av kasser også? :-))) Alt det staten tar inn i avgifter på forsendelser under tusen spenn går rett i administrasjon av den samme innkrevingen, så de får vel den effekten de ønsker om sysselsetting hos norsk handelsstand og i byråkratiet er målet... ...og dagens statsbudsjett gir vel neppe noen endring på dette Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jo, det gjør man. Jeg regner med at du tenker på at tollverdien i eksempelet mitt overskrider 1000 NOK og er i så måte gjenstand for ordinær fortolling. Jeg har korrigert eksempelet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Er prosjektet lagt på is? (da må du ha kjølevæske i vannet. There, I said it.) Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Trommelyd Endret 18. oktober 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vaffeltryne: Vi har en ny norsk butikk;) Sjekk ut den du. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror du at det er "ole-andreas" eller hva han het sin? Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Denne kjølern bare til 6870, har googlet og de har den men finnes selfølgelig ikke i Norge http://www.dustinhome.no/pd_5010393520.aspx Det trengs kjøling til skjermkort synes jeg, ser nesten ingen butikker med luft kjøling til skjermkort, kunne gjort seg uten stock kjølinga til AMD og Nvidia. Snakker om luftkjøling da. Har ikke interresse av vannkjøling så bryr meg ikke veldig om det. Men jævli kult da:p! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Dem har da mye GPU luftkjøling på DI (Digital Impuls)... Endret 2. desember 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Billige cathodes på techbay Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hvordan går det med denne idéen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå