Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 I går dyttet jeg på noe tungt, å da kjente jeg plutselig et knekk øverst i ryggen, nær høyre skulder. Tenkte dette var noe som gikk over etter en stund, men i dag kjenner jeg det fortsatt i ryggen når jeg rører på meg. Er dette noe jeg bør bekymre meg over? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Knekkelyder kombinert med smerte er sjelden et godt tegn. Dette bør du få undersøkt i det minste for å utelukke alvorlig skade som kan skape mer problemer ubehandlet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette forumet tillater i noen få kategorier gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste i de aktuelle kategorien. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Hvis trådstarter ønsker en debatt om dette forslår jeg at vedkommende registrerer seg på forumet. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk av gjestefunksjonen kan medføre ip-sjekk. reaksjoner på dette mottas enten på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg