Gå til innhold

HTC Desire til 2500 fra netcoms nettbutikk? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

For folk som vil gjøre dette så funker ikke det lenger. De har endret operatørlåsen fra av til på.

Oi, men de kan ikke endre det for oss? Jeg vet ikke om det står noe sted i kontrakten min at den _ikke_ skal være operatørlåst...

Endret av TMT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte faktisk telefonen i ettermiddag rett før endringene skjedde. Spent på hva som vil skje nå. Jeg har vel egentlig krav på å få en ulåst telefon, problemet blir bare å finne bevis for at jeg skal ha en ulåst. Står ikke noe om dette i kjøpsordren.

Lenke til kommentar

For folk som vil gjøre dette så funker ikke det lenger. De har endret operatørlåsen fra av til på.

Oi, men de kan ikke endre det for oss? Jeg vet ikke om det står noe sted i kontrakten min at den _ikke_ skal være operatørlåst...

Jeg ringte til de og spurte, og det virket som om han jeg snakket med var klar over hva som hadde blitt endret, og at de som hadde bestilt før "oppdateringen" skulle få telefonen uten operatørlås. Good thing at jeg har et snertent skjermbilde av det i denne tråden :) Jeg anbefaler deg å lagre det et par forskjellige steder, kansje sammen med linken til tråden så du har noe å vise netcom folka. En annen sikkerhet kan også være å rine netcom kundeservice mens man tar samtalen på opptak, for å så snakke litt om det.

Bare for å være på sikre siden :)

Kan også nevne at de får den på lager ubekreftet tid 24/08, men noe sier meg at vi får den før, tror Desire "proppen" løsner og at de er klare for levering ca. rundt slutten av juli eller starten av august :) Det er bare å håpe.

Lenke til kommentar

Kontaktet NetCom i går angående saken om operatørlås. Ifølge henne er ikke dette et problem selv om en bestiller telefonen etter bindindstiden. Fikk følgende svar:

"Hei.

Selv om telefonen er operatørlåst vil du kunne får åpnet operatørlåsen kostnadsfritt så lenge du beholder abonnementet og avtaletiden hos oss."

Lenke til kommentar

Kontaktet NetCom i går angående saken om operatørlås. Ifølge henne er ikke dette et problem selv om en bestiller telefonen etter bindindstiden. Fikk følgende svar:

"Hei.

Selv om telefonen er operatørlåst vil du kunne får åpnet operatørlåsen kostnadsfritt så lenge du beholder abonnementet og avtaletiden hos oss."

Hm, det høres jo ut som gode nyheter for alle forbrukere "uansett", mens Netcom vil fortsette å tape penger?...

Lenke til kommentar

Da blir det vel noe ala Telenor. At de låser det opp slik at du kan bruke det vanlige abbonentet ditt mens du betaler månedsprisen? Om det faktisk går an vurderer jeg å bytte ut N97en min.(selge til bruttern elno :p)

Andre som har bekreftelser på dette?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg endte i dag med å avbestille den jeg hadde bestilt fra Netcom. Å vente i en og en halv måned syns jeg var kjedelig. Jeg bestilte heller fra Telenor, da det står på Telenor sine sider at de har mobilen på lager i dag. Jeg håper virkelig ikke at det bare er "tull" og at de egentlig har solgt ut alle mobilene som det står at de skal ha på lager, så tok en sjanse. Det har stått at de har "17 på lager" siden jeg bestilte i dag rundt kl 13. Håper jeg får en av dem!

Håper jeg får skjønnheten i løpet av 4-5 virkedager, da hadde jeg vært nært lykkelig!

Hos telenor måtte jeg ut med 2800.

Endret av TMT
Lenke til kommentar

TELENOR...

er htc desire operatørlåst hos telenor?

EDIT: fikk svar på mail av telenor:

Spørsmål: Er htc desire operatørlåst?

Svar: Ja, telefonene er operatørlåst, men kjøper du HTC med Binding kan du få operatørlåskoden gratis.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en fra Telenor med totalpris på 12 måneder 2800 kr. Fikk bekrefta flere ganger at de har 5 av den på lager og at jeg er garantert å få en av de.

Telenor låser også opp operatørlås gratis.

Haha, morsomt at så mange i denne tråden bytta fra netcom til telenor :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte mens det var "17 på lager", jeg håper _virkelig_ at jeg får en av dem! Har ikke ringt, håper ikke jeg tenger heller.

Det tror jeg ikke, han jeg snakka med sa at jeg var garantert en av de fem som en selvfølge.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte mens det var "17 på lager", jeg håper _virkelig_ at jeg får en av dem! Har ikke ringt, håper ikke jeg tenger heller.

Det tror jeg ikke, han jeg snakka med sa at jeg var garantert en av de fem som en selvfølge.

Vel, det var 17 på lager da jeg bestilte, og 17 på lager i lang tid etter at jeg hadde bestilt. Mulig de shippet de ut i "bolker", men da var det jo ikke sikkert at min var en av dem. Men ja, håper og tror !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...