Gå til innhold

HTC Desire til 2500 fra netcoms nettbutikk? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe meg ny telefon, men busdjettet er desverre under 3000 kr. Men ejg har siklet litt etter desire nå en stund, og har lest litt rundt og funnet ut at det er en måte man kan få den ti 2500 kr uten operatørlås. Ta en titt på dette skjermbildet jeg tok av Netcoms nettbutikk:

post-138102-1278456653,5405_thumb.jpg

Billigste pris fra norsk nettbutikk er altså 3800kr, eller 1300 kr mer. Telefonen er også uten operatørlåst når man kjøper fra netcom. Dette betyr at jeg kan fortsette å bruke onecall abbonomentet mitt.

Kjøpe fra netcom 999kr med abbonoment, 129kr/mnd -> legge netcom simkortet i skuffen = 2500 kr for en HTC Desire. EPIC WIN!

Noen som har prøvd dette?

EDIT: For folk som vil gjøre dette så funker ikke det lenger. De har endret operatørlåsen fra av til på.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg knakk mitt simkort i 2. Enda ikke sett netcom på døra her fly forbanna.

Så min erfaring er ganske bra, jeg fikk en billig telefon.

Tror netcom justerer tilbudet sitt snart, de taper ufattelig mye penger på dette her. en desire er verdt et sted mellom 3500-4000 bare for enheten.

Lenke til kommentar

jeg knakk mitt simkort i 2. Enda ikke sett netcom på døra her fly forbanna.

Så min erfaring er ganske bra, jeg fikk en billig telefon.

Tror netcom justerer tilbudet sitt snart, de taper ufattelig mye penger på dette her. en desire er verdt et sted mellom 3500-4000 bare for enheten.

Tenker jeg også, så jeg kjappet meg å bestille selv om det sto at de ikke hadde den på lager. Hadde de den på lager når du kjøpte? evt. ikke hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar

Jeg endte selv med å bestille denne nå, da tilbudet jo virket veldig bra!

Jeg har ikke erfaring med dette fra før, og jeg lurte på hva du gjorde, nikolai-n; tok du og overførte det gamle one call nummeret ditt til Netcom, for så å melde overgang tilbake til one call senere? Hvis man bestiller nytt nummer, så koster det jo en ekstra 300 kr, og da er det kaaanskje mer hensiktsmessig å kjøpe den med en annen ordning.

Takk for tipset uansett, håper det fungerer :)

Endret av TMT
Lenke til kommentar

Da jeg valgte nytt nummer i dag, så økte prisen med 300 kr. Vet du eventuelt om en måte å unngå dette, Kewell79? Ringe?

Og tror dere at Netcom ikke vil la meg bytte nummeret vekk fra deres "SuperTalk"-abonnement? I så fall må jeg vel nesten avbestille telefonen :/

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Euronics har telefonen til 1845 kr totalt med superpluss telenor

Edit: når jeg velger nytt nummer hos netcom nå står det inkl etableringsgebgr kr 0. Nen likevel øker prisen med 300 kr nå son du sier. Ville ringt netcom og sjekket det.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Euronics har telefonen til 1845 kr totalt med superpluss telenor

Edit: når jeg velger nytt nummer hos netcom nå står det inkl etableringsgebgr kr 0. Nen likevel øker prisen med 300 kr nå son du sier. Ville ringt netcom og sjekket det.

Finner den ikke på Euronics.no, er det i fysisk butikk du mener?(har du evnt en link?) På telenor sine sider så er dette det med superpluss:

SuperPluss 1399,- 0,49/0,99 0,69/1,99 129,- 2947,- 0,79

Lenke til kommentar

Jeg ringte akkurat Netcom, og, så vidt jeg klarte å få mitt budskap across, var de veldig hyggelig og behjelpelige og kansellerte min overførsel av nummer til Netcom, og ville gi meg et nytt nummer og sim-kort gratis(jeg spurte ikke eksplisitt, men jeg nevnte at det skulle være "fri etablering" og hun sa ikke noe på det). Så nå håper jeg at jeg får min HTC Desire til 2550 over et år, kan bruke mitt Tele2 Sheriff(selvom jeg vurderer å bytte til Ludo Terningkast 6), og alt blir fryd og gammen(spesielt med FroYo!).

Forøvrig spurte jeg når de ville få den inn, og selv om hun sa de ikke hadde fått noen bekreftelse så gikk det "rykter" om i neste uke. Vet ikke om jeg stoler på dét, men håpe, det skal jeg :D

Likevel - hvis Euronics har et mye bedre tilbud, så er det mulig jeg kansellerer hele sulamitten for å få tak i Desire enda billigere :)

Lenke til kommentar

Snakka med Netcoms kundeservice nå nettopp, og må si at det er vel en av de beste opplevelsene inne service jeg har hatt :)

Fikk rettet opp det at jeg betalte 300 kr for mye, og han la inn bestillingen på nytt :)

Lenke til kommentar

Snakka med Netcoms kundeservice nå nettopp, og må si at det er vel en av de beste opplevelsene inne service jeg har hatt :)

Fikk rettet opp det at jeg betalte 300 kr for mye, og han la inn bestillingen på nytt :)

Ja, jeg er helt enig, Nikolai! Trønderdama jeg snakket med var veldig hyggelig og behjelpelig :)

Jeg ringe akkurat Euronics her nede på Sørlandet, og fikk beskjed om at de ikke hadde HTC Desire inne, og at det nok kom til å ta lang tid før de fikk dem på lager - han hadde ikke oversikt over det han kalte de "nye prisene", men prisen du nevner var jo virkelig fantastisk! Usikker igjen...

Vet noen om de 14 dagene man har til å avbestille/returnere gjelder fra når man bestiller, eller fra når man har mottatt produktet?

Endret av TMT
Lenke til kommentar

Nettopp bestilt fra Netcom også, litt skuffet over at jeg måtte betale 1199 (200 i etableringsgebyr), når flere her tydeligvis har sluppet de 200 kronene =/

Jaja, de fikk visst ikke inn før midt i august, så om jeg finner et bedre tilbud kan jeg jo bare avbestille.

Lenke til kommentar

Vet noen om de 14 dagene man har til å avbestille/returnere gjelder fra når man bestiller, eller fra når man har mottatt produktet?

Er 90% sikker på at det er fra du har motatt produktet.

EDIT: Er ganske sikker på at det går ganske lett, han fyren jeg snakka med sa at de ikke gjør noe som helst med ordren din før de får telefonen på lager, så å avbestille burde være en smal sak.

Nettopp bestilt fra Netcom også, litt skuffet over at jeg måtte betale 1199 (200 i etableringsgebyr), når flere her tydeligvis har sluppet de 200 kronene =/

Ring å si ifra, det gjorde jeg. Da fikser de det for deg.

Jaja, de fikk visst ikke inn før midt i august, så om jeg finner et bedre tilbud kan jeg jo bare avbestille.

Sa netcom det?

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Ja, de sa det. 3. uka ut i august eller noe, sa han. De får visst inn et lite parti snart, men det dekka ikke engang bestillingene de hadde inne fra før av visstnok.

Hvor står det at man slipper etableringsgebyr forresten? Finner ikke noe om det på siden.

Edit: Tja, hvis du med netcom mener en av kundebehandlerne deres, så ja.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Ja, de sa det. 3. uka ut i august eller noe, sa han. De får visst inn et lite parti snart, men det dekka ikke engang bestillingene de hadde inne fra før av visstnok.

Hvor står det at man slipper etableringsgebyr forresten? Finner ikke noe om det på siden.

De har fri etablering i hele sommer. Klarte ikke å finne det noe sted, men bare si at du ikke fikk det.

Lenke til kommentar

Edit: Tja, hvis du med netcom mener en av kundebehandlerne deres, så ja.

Dette var jo dårlige nyheter... Blah, når man først har bestemt seg for mobil så skulle det visst ikke bli så enkelt. Vurderer å ringe tilbake i morgen og prøve å komme litt foran i køen da(?)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...