Gå til innhold

Hvorfor er vampyrer og vampyr-tema plutselig så populært?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro det er skapt av TV-selskapene og Hollywood.

Jeg merka det hvertfall kun etter Twilight hadde kommet, at folk ble så gale etter vampyrer.

 

Og det du sier, frode8, om at ikke er vampyrfilmer. Jeg er helt enig. Å være vampyr er helt annerledes enn det var når jeg var liten (er 16 år, så vi snakker ikke om mange år siden)

 

Føler begrepet vampyr har blitt voldtatt til tusen. Og jeg kan ikke si jeg liker det.

Lenke til kommentar

Og det du sier, frode8, om at ikke er vampyrfilmer. Jeg er helt enig. Å være vampyr er helt annerledes enn det var når jeg var liten (er 16 år, så vi snakker ikke om mange år siden)

 

Nå er det litt lengre siden jeg var liten enn deg, men slik jeg husker det. Tålte ikke vampyrer solskinn, de ble ikke til diamanter..

Lenke til kommentar

Twilight er IKKE Vampyrfilm, men amerikansk High School-piss!!!

(er en skam mot Vampyrfilmer)

 

så enig så enig, det er noe Emo-sippe-vi har kommet i trassaldern piss!..at noen har brukt penger og lage det mølet er f.. helt utrolig, men ser jo helt klart filmselskap ser kapitalen i det med en historie som går rett hjem hos dem som nettopp har fått moder rød 13 års aldern og er følelsesmessig ustabil de neste 40 årene!.

 

..og jeg som vanligvis Elsker sci fi og overnaturlige filmer og serier,sier litt om hvor dårlig disse twilight greiene er..møl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På skolen ble jeg tvunget til å se film nummer to, og jeg må si at filmen handler overhodet ikke om vampyrer. Det handler om ei jente som er forelsket i en gutt, men gutten flytter sin vei fordi han er emo eller noe sånt. Vampyrene og varulvene er bare noe tull for å skape en gimmick for serien og gjøre den mer populær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...