albions Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Han vurderer å kjøpe Denne men eg har anbefalt den samme som eg kjøpte meg som er Denne Er meget fornøyd med den og den kjører alt av spill. Men han var mest gira på hans valg fordi den er noe billigere. Er det noen stor ytelses forskjel på desse bærbare? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Går han for Alienware betaler han mye for merke. Akkurat som med Mac. Om man tar Multicom maskina og setter på 4GB ram, 500GB 7200rpm HDD, 1920x1080 matt skjerm så koster den rett over 15k. Tilsvarende Alienware koster til gjengjeld rett over 17k Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Nei, det er omtrent null ytelsesforskjell på disse to - begge leveres nå med samme skjermkort (HD5870) - så da kommer det an på design og pris, stort sett - og selvfølgelig konfigurasjonsmuligheter. At Alienware er billigere enn Kunshan er nytt for meg - det har alltid vært omvendt før? Edit: Nei, der bomma jeg - M15x blir bare levert med 5850 .... så da får du bedre ytelse fra Kunshan, og det til en billigere penge, ser det ut som. Det er relativt stor forskjell i ytelse mellom 5870 og 5850. Endret 6. juli 2010 av thomit Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598374&view=detailed#ProductTabs Vurdert denne Aceren? Den ser veldig bra ut på papiret med 5850 til 9k. En spesiell ting ved den er at den har Bluetooth 3.0. Den lavere oppløsninga hjelper mye på framraten i spill forresten, hvis du vil kjøre pixel-perfect gaming. Endret 6. juli 2010 av Nator Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Den Aceren vil yte rimelig likt, store forskjellen her er oppløsninga på skjermen og dual VS quad core cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå