elling10 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som vet hvordan man tar av dørtrekket på Opel Astra G 1999 mod ? Har problemer med sentrallåsen, på den ene bakdøren, skulle hatt av trekket for å se om jeg finner noe galt. Ser kun 2 skruer på trekket, men det løsner ikke når jeg tar bort skruene. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 For å komme til på alle skruene så må du fjerne alle dekslene eller så er det sånne små hull med runde deksler på som du må fjerne for å komme til. Regner også med at det sitter noen skruer helt nederst på dørtrekket. De er ikke lette å se for de er nesten integrerte i dørtrekket. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er en skrue bak håndtak og en bak døråpneren Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er en skrue bak håndtak og en bak døråpneren Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jepp, har funnet de to skruene, men det sitter bom fast, når jeg har løsnet dem. Er redd for å bruke for mye makt, har ikke så lyst å ødelegge noe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå