SG_93 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) hei jeg har en Playstation 3 Slim og 12 Spill Tekken 6 Motorstorm Bionic Comando Farcry 2 Resistance Fall of man Grand theft Auto 4 The godfather 2 Saints Row 2 Grand Theft auto Episodes of liberty Racedriver Grid Uncharted 1 Guitar Hero World tour + Gitar og 1 kontroller jeg bare lurte på hva jeg kunne få solgt dette for Takk for alle svar Endret 6. juli 2010 av SG_93 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror jeg kunne ha betalt 4000 kr for dette, kanskje 4500 kr. Men tror ikke du får så mye mer. Men om du legger det ut på finn f.eks. så kan du jo bruke en pris på 4999, så har du litt å gå på om de begynner å prute. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Takker så mye for svar trodde jeg ville få mindre men 4000 - 4500 høres helt perfekt ut hjelper mye på ny pc,en jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Minner på at kjøp og salg ikke er tillatt via forumet, noen innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg ville aldri gitt over 3000 for det der. Ny slim koster ca 2500,- og nesten alle spillene kan kjøpes billige nå. Men lykke til med å prøve 4000 . Kan hende noen syns det er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå