Neptun_ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3722267.ece http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Strippesjef-fikk-bilen-ramponert-1116097.html Nå er det uklart akkurat hvem som står bak dette, men å se i retning rødstrømper er nok ikke feil. De er radikale feminister. De farer med meninger som ingen (få, i beste fall) rundt de støtter, uansett hvilken måte de protesterer på. Så hvorfor ikke velge den artige måten å "aksjonere" på, den som stort sett går ut på å herpe andres eiendom? Fra mitt ståsted er det to ting "aksjonene" mot Dreams Showbar er godt for: Det viser at min oppfatning av feminister stemmer ganske bra, pluss at klubben får mye gratis PR. Vil gjerne høre andres meninger rundt dette. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) For det første er det ingenting galt med en strippeklubb og for det andre er det ingenting galt med å være hallik. Å være hallik er akkurat som en hvilken som helst annen leder jobb. Man leier lokaler og ansetter folk. Dette er blitt forbudt fordi folk som feministene og andre retards har gått i stemmelokalene og stemt på de partiene som passer best til deres tragisk lille verdensbilde. Feministene her drar dette lenger enn folk flest. I stedet for å bare gå i stemmelokalene og stemme slik at andre kan ta seg av dritt jobben (dvs true mennesker til å adlyde "lover") velger feministene å gjøre dritt jobben selv. Så det skal de ha, de er i hvertfall ikke like feige som de andre sosialistene! Det står det faktisk respekt av. Disse menneskene viser sine sanne annsikt i stedet for å gjemme seg bak staten og peke på hvem de skal ødelegge for. Når det er sagt er saken de kjemper for like tragisk som ideologien er morderisk. Det er også synd at dette skal gå utover uskyldige tredjepart personer som bare ønsker å leve sitt liv i fred. Vi får bare håpe den ekstra PRen øker omsetningen på strippeklubben hans. At politikere ikke bryr seg om denne saken er i hvertfall ingen overraskelse. Det ville heller overraske dersom det var motsatt. Med det synet samfunnet fortsatt har rundt prostitusjon og andre ting i samme gate er det nok lenge til vi kan se noen forbedring på dette området. Nei, vi snakker her om maktkåte mennesker som dessverre gjennom hele barndommen og livet har fått svidd hjernebarken så hardt med propaganda at det ikke finnes tegn til håp. Jeg har for lengst sluttet å irritere meg over sånne idioter for jeg har insett at jo flere det blir av dem jo større er sjansen for at staten går til helvette, noe som vil kunne gi oss en ny og bedre start. Endret 6. juli 2010 av Warz 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kan godt være oss- Jeg vet ikke hvem som står bak herpingen av Carlsens bil, sier Ingeborg Sivertstøl, talsperson for Front Mot Salg Av Kropp (FMSAK). - Kan det være noen fra FMSAK? - Det er godt mulig at det er noen fra oss. Vi er en bred allianse. Men jeg har ikke hørt om dette før i kveld. - Om dette er en aksjon mot strippeklubben, er det en god aksjon? - Det bør ikke komme som noen overraskelse for Carlsen at noen tyr til ytterliggående aksjoner når denne typen virksomhet kan drives lovlig. De eneste gangene avisene skriver om Dreams, er når stakkars Carlsen syter over aksjoner. - Men er det en grei måte å aksjonere på? - Jeg sier bare at det ikke bør komme som en overraskelse. - Du tar ikke avstand fra skadeverket? - Jeg ville ikke ramponert bilen hans. Men jeg er for å tagge og male over plakatene ved klubben. Vi mener Carlsen driver en ulovlig virksomhet. Tipper Carlsen er for å tagge og hærverk i disse rødstrømpenes nabolag, sånn siden de uten tvil bedriver ulovlig virksomhet. Heldigvis har Carlsen både hjernen og ballene som skal til for å heve seg over tragiske menneskers desperate handlinger. Om virksomheten han driver er ulovlig, så burde det være en smal sak å anmelde forholdet. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Syns det er trist at folk ikke klarer å holde seg innenfor fornuftige grenser. Er selv ingen stor fan av strippeklubben, men jeg er heldigvis oppegående nok til å skjønne forskjellen mellom protest og hærverk. Så også at BT "avslørte" en lignende (dog mer omfattende) aksjon for en stund siden. Her er artikkelen Om man vil oppnå noe er det mye lurere å følge spillereglene og ikke synke like lavt som motstanderen. Om disse menneskene som har gjort dette heller hadde brukt kreftene sine til å lage gode og seriøse aksjoner hadde de nådd mye lenger. Jeg håper virkelig Dreams kan bekjempes, men dog med lovlige og gode virkemiddler. Å planlegge å ødelegge stedet, og faktisk ødelegge bilen vitner bare om mennesker som er desperate etter å få frem meningen sin, uten å klare det på en moden måte. Endret 8. juli 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Geir kan vel takke de mest patetiske demonstrantene for masse gratisreklame. Alle plakatene om strikkeklubb rundt i byn hadde han neppe giddet henge opp selv. Når andre gjør jobben gratis på denne måten risikerer de større interesse enn om dette hadde blitt forbigått i stillhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå