Sentinel Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvor må jeg gå for å lese av cpu/hovedkort temp med dette programmet? Finner ikke ut av det :o Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Motherboard Information men hvis du skal ha et program for å lese temp så ligger vel MBM et godt stykke over sandra... Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Har prøvd MBM.... Problemet er at MBM og AsusProbe begge viser forskjellige temperaturer enn hva bios viser. Jeg ville prøve sandra for å se om det viser samme temp som i bios eller ikke. Aner ikke hvilkne målinger jeg skal stole på :o Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har du prøvd AIDA32? Jeg opplevde at Sandra byttet om på temperaturene på min SB51G, samt at den ikke kunne vise ytterligere info om hovedkortet. Dette fikset AIDA32... Selv bruker jeg CPUCooL som et MBM-alternativ, dette programmet lar meg også kjøle og FSB-klokke systemet mitt. Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg gikk inn på "mainboard information" og i options enablet jeg kun: "Include temperature, fan speed(s) & voltage(s) Information" Men da kom det ikke opp noe info i det hele tatt Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg sjekket Aida32, men de målingene må være feil: CPU: 36 idle Motherboard: 42 Med AsusProbe: CPU: 39 idle Motherboard 34 Med MBM: CPU: 51 idle Motherboard: 36 Bios: CPU: 43-44 Motherboard: 34-36 Mellom Bios og MBM er det nesten snakk om 10 grader forskjell på cpu. Skulle gjerne visst hva som var mest nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå