johome Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg har vært så uheldig, og blitt bitt av veps(tror jeg da). Har fått 2 bitt. Jeg tåler vanligvis vanlige myggbitt ganske godt, men dette var mye verre. Jeg har hovnet opp ca 5x5 cm , og det er nesten vondt å ta på området. Dessuten klør det noe jævlig, hele tiden. Noen tips ? Endret 6. juli 2010 av johome Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Veps stikker Mygg stikker Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har du tiger balm hjemme?, isåfall kan du påføre dette. Fungerer fett og reduserer hevelsen kraftig. Denne kan også kjøpes på apoteket. Eller så regner jeg med du har aloe vera, enten gele eller i andre formen. Smør det over hevelsen, det hjelper også. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg får ta en tur på apoteket imorgen. Mygg stikker ja, men jeg leste for en stund siden at det finnes en type veps som biter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå