Gjest Geir Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 SÅ satt jeg foran pcen min igjen, nå som 20åring, for å finne ut "HVA FAEN SKJER?" var tidligere en meget populæt gutt på ungdomskolen og pen om jeg får si det selv, men selvbildet mitt ble knust når jeg som 10 klassing var full av kviser i ansikt og bryst. Jeg tentke å gi det ENDA et forsøk, jeg besøkte en behandler som brukte maske og alle mulig rensegreier (noe jeg faktisk har greit forståelse på, bare at min fustrasjon nå tar overhånd) ANYWAYS, 1.5 uke etter, jeg har tatt ny maske etter en uke (etter 1 ukes maske prinisppet!!) men? Jeg er rød og full av dem som så å si aldri før! Jeg er syyykt tørr, og selv om jeg insisterte på en fuktighetskrem hos hudeksperten sa hun at det strengt talt ikke var nødvendig, jeg tenkte som så at ingen skal "fucke opp" nå. Og kjøpte like godt de greiene der. Dette kosta jo selvfølgelig drit mye penger, å jeg føler virkelig at jeg har skutt gullfuglen atm. Bedre skal det bli, jeg er jo allerede en sund jævel, og velger unna mye godsaker og morro av den grunn (morro det) jeg har vært seriøs i årevis, med forskjellig måter å kurere den jævla pesten her, men nei da. Livet er jævlig urettferdig, sier bare fuck alle som lever livet og ikke ser ut som feite svin. TJALABAIS Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=261860 prøv å skaff roaccaton eller noe fra legen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kom deg til en hudlege. All den forbanna kosmetikken er noe jævla tull, og jeg snakker av erfaring. Fikk min første kvise da jeg var 12, ved fyllte 25 var ansikt, skuldre, bryst og rygg full. Da hadde jeg prøvd _alt_ bortsett fra reseptbelagte preparater. Dro rett til en privat hudlege, da jeg fant ut etter litt research at det kan ta ukesvis, om ikke månedsvis, om du gjør det via fastlegen. Betalte 500 for konsultasjon, og etter 10 minutter gikk jeg ut med en resept på roaccutan. Er 4 mnd siden jeg gikk av kuren på 6 mnd, og jeg er så og si kvisefri. Får noen små av og til i ansiktet, men overkroppen er "ren". Drit i antibiotika om de tilbyr deg det, det fjerner kanskje problemet under kuren, men kurerer det ikke, og vender som oftest tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå