Sjohej Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei:) jeg har hatt min XAI mus en stund nå, men i det siste har den begynt å hakke når jeg drar den fort over musematte med lav sens. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Har du prøvd og se om det er noe støv på linsa? Kan også hende at den begynner og bli gammel og da kanskje bør byttes ut. -- Bjørnar Rait.no Endret 30. juli 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 jeg har prøvd å blåse på laseren, da blir hakkeingen borte en liten stund så kommer det tilbake, begynner å bli sykt lei av å må ta den opp og blåse på den hele tiden:S har bare hatt den i litt under 1/2 år:S Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Har du prøvd den på andre underlag for og se hvordan det fungerer? -- Bjørnar Rait.no Endret 30. juli 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå