larseer83 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Usikker på om dette postes på rett plass, men kjører på likevel.... Jeg har en Canon Laser Shot LBP-1120 som jeg ikke får til å fungere overhodet i Vista X64 og Windows 7 X64. Det virker ikke som om det finnes noen drivere til min priter i X64 format. Har innstallert det jeg finner på canon sine nettsider uten at jeg får kontakt med priteren.... Er det noen kloke sjeler der ute som kan gi meg noen råd til hvordan jeg kan få laser skriveren min til å fungere igjen?? Finnes det noen "uorgianle" driver pakker å få tak i? Takk for alle svar! Endret 6. juli 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg tror det blir vanskelig. På Canon sine sider står det at den bare støtter Windows 98/2000/ME/XP. Vet fra før at Canon har slitt med 64bits OS. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis du kjører Win 7 Pro / Enterprise / Ultimate, så kan du laste ned og bruke Windows XP Mode. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hvis du kjører Win 7 Pro / Enterprise / Ultimate, så kan du laste ned og bruke Windows XP Mode. Okay.. det er jo et alternativ, men før jeg laster ned.... hva gjør egentlig dette programmet? Blir det sånn "dual" OS oppsett eller tillater den bare å kjøre XP applikasjoner på Win7? Hvordan stiller det seg med X64 OS og dette? Har vel også bare Win7 Home ed. Mange dumme spørsmål som trenger kloke svar her.... Endret 7. juli 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Okay.. det er jo et alternativ, men før jeg laster ned.... hva gjør egentlig dette programmet? Blir det sånn "dual" OS oppsett eller tillater den bare å kjøre XP applikasjoner på Win7? Nei det er ikke dual OS. XP mode kjøres i Win7. Hvis du ser på videoene på siden, så blir det godt forklart hvordan det virker. http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/support/default.aspx Ligger masse guider på Youtube også. Hvordan stiller det seg med X64 OS og dette? XP Mode kjører i 32bit. (Fungerer med Win 7 64bit) Har vel også bare Win7 Home ed. Mange dumme spørsmål som trenger kloke svar her.... Du må ha Win7 Pro eller høyere for å kunne laste XP mode. Endret 7. juli 2010 av 3rd_SQD Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det va no som svarte... Hvis noen vet av en eller annen uorgonal driverpakke til canon lasershot som støtter X64 OS så hadde jeg blitt evig takknemmelig!! Eventuelt et eller annet snedig trix i oppsett av noe slag for å få basic printerfunksjon til å virke....!! Endret 7. juli 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå