Crathes Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei folkens. Jeg har lyst til å bli medlem på panel.no men jeg kan ikke finne ut en måte jeg kan bli det på. Noen forslag? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du er lat... burde lese litt på siden: Hvordan blir jeg medlem?Vi rekruterer de fleste av våre medlemmer pr. telefon. Med jevne mellomrom rekruterer vi også medlemmer fra ulike hjemmesider og personlige intervju. Det er ikke anledning til å melde seg inn via www.panel.no. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om du har noen på innsiden vet jeg at du kan bli invitert av dem. Lenke til kommentar
Crathes Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Du er lat... burde lese litt på siden: Hvordan blir jeg medlem?Vi rekruterer de fleste av våre medlemmer pr. telefon. Med jevne mellomrom rekruterer vi også medlemmer fra ulike hjemmesider og personlige intervju. Det er ikke anledning til å melde seg inn via www.panel.no. Jeg har jo lest det da... jeg lurte på om det var noen annen mulighet. Lenke til kommentar
grezbek Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har jo lest det da... jeg lurte på om det var noen annen mulighet. Jeg kan sende invitasjoner til panel.no Har 5 igjen. Send melding til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå