humm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei. Etter en MC tur der mobilen hadde gått amokk i lomma og ringt rundt, så har den vært helt rar. Hver gang jeg skal bruke tastatur (meldinger, ringe ol) så legger den seg i landskapsmodus. Når jeg skal ringe så slår den automatisk på høytaler. "Hjem" knappen fungerer ikke. Den gikk tilbake til normal modus etter noen resettinger første gang, men så kom det tilbake igjen! Noen tips? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har du noen modifikasjoner på mobilen eller rare programmer som kjører i bakgrunnen?Du kan også prøve å sette mobilen tilbake til frabrikkinstillinger, bare husk å ta backup først. Lenke til kommentar
humm Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Nei har ikke noe spesielt, og ikke noe nytt som kan ha gjort det. Det merkelige er at når jeg tok den ut av lomma så virka den som en ren GPS med mulighet for å ringe! Kom meg ikke ut av ett GPS program (som jeg aldri har sett eller brukt), men jeg kunne ringe gjennom programmet. Ingen funksjoner i programmet virka, kom bare feilmelding.. Men skal prøve en tilbakestilling. Hvilke backup program anbefalest ? Eventuelt, har det kommet noen nye oppdateringer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Prøv en oppdatering også, du må uansett ta en backup der også. Bruk Windows Myphone, det er en flott backup-tjeneste som har mange andre kjekke funksjoner også. Lenke til kommentar
humm Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Er det ett program jeg installerer på mobilen eller pcen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå