cmi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hallo. Jeg flyttet for ikke lenge siden ut hjemmefra på heltid. Der jeg flyttet går all internett trådløst. Brodern bruker internett på pcn via mobil, hvordan kan jeg få til dette med min Iphone (har gratis nett så mye jeg vil på den). Evt går det ann og koble seg på det lokale nettverket i huset via iphone inn på pcn? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Her noe tips. Google er din venn. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke lett og søke seg frem til noe når man ikke vet hva man skal søke etter, og søke etter "intenrett via mobil til pc" er litt håpløst! Vil det si at dette er noe som koster ekstra? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Koster bare for evt programvare. Du må jo selv finne ut om du skal bruke de "lovlige programmene" eller bruke jailbreak. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Koster bare for evt programvare. Du må jo selv finne ut om du skal bruke de "lovlige programmene" eller bruke jailbreak. Jeg hater ordet jailbreak ! gah! Finnes det noe enkelt program som man ikke trenger jailbreak på iphone? Som fungerer bra? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du får spørre Steve Jobs om han kan gi deg samme funksjonalitet som andre telefoner har. Skal du operere innfor rammene til det onde imperiet, så må du vel bare se om det finnes en lovlig applikasjon som funker. Sikkert best å spørre på et Mac-forum der man kjenner til slike spesielle løsninger. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har ikke iPhone selv, så kan ikke dette der. Men du er iallefall ute etter et program som kan gjøre tethering. Antar at det er forskjell på hvordan dette gjøres ut i fra hvilken versjon av ios du kjører også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå