Tgrann Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Anskaffet meg min kjære Desire for snart 2 uker siden, en drøm av en telefon! Men mailen sliten jeg fortsatt litt med. Jeg bruker en Gmail-konto på tlf og i Outlook. Problemet mitt er at når jeg har lest mailen i Outlook dukker den opp på telefonen etter et par timer Jeg er ingen ekspert på innstillinger etc., så hvis noen vet hvordan man kan få disse to til å "snakke" bedre sammen hadde det vært flott!! Lenke til kommentar
John P. Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde samme problem i starten, og mener det var så enkelt som å slette gmail kontoen fra Outlook. For mobilen henter ned både gmail og pop3 meldinger via gmail kontoen når den er satt opp sånn, og dersom du da også henter ned gmail i Outlook så blir det en 'loop' der. Dårlig forklart, men mener det var noe i den duren. Lenke til kommentar
Tgrann Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde samme problem i starten, og mener det var så enkelt som å slette gmail kontoen fra Outlook. For mobilen henter ned både gmail og pop3 meldinger via gmail kontoen når den er satt opp sånn, og dersom du da også henter ned gmail i Outlook så blir det en 'loop' der. Dårlig forklart, men mener det var noe i den duren. Skjønner tankegangen, saken er bare den at gmail-kontoen er den eneste jeg bruker! Kanskje jeg som er litt teit å bruke samme begge steder, men har ikke pc'n med overalt heller :-P Lenke til kommentar
Tgrann Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som har noen gode forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå