Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Bestilte varer fra CDON, de har ikke komt endå!?

Anbefalte innlegg

For en stund siden ( juni) hadde CDON salg på diverse hodetelefoner og ørepropper. Jeg så at de hadde AKG K518 og et sett ørepropper på salg. Jeg hadde ikke pc min med meg, jeg var hos en kompis og vi bestilte fra hans konto.

Den 31. mai bestilte vi det (de hadde varene på lager om noen lurer). Før vi bestilte gjorde vi også noe som vi kanskje ikke burde ha gjort, vi satt min adresse på hans konto. Vi tenkte ikke noe over den avgjørelsen før det hadde gått en tid. Den 2. juni fikk han svar på mail om at ordren ble sendt fra lageret til cdon.

Siden pakken var så liten så var det ikke noe sporingsnummer/kolli id. Den ble da sendt som vanlig post. Etter det hadde gått en uke hadde jeg fortsatt ikke fått noen pakke. Så da gikk jeg inn på cdon sine kundeservice sider der det stod at etter at ordren var levert, hadde posten 14 dager på seg til å levere pakken. Jeg ventet da til det hadde gått 15 dager før vi sendte mail til CDON. Den fikk vi aldri svar på.

Etter ca 5 dager sendte vi en til. Heller ikke noe svar. (Vi sendte direkte fra kundeservice siden til cdon) Så sendte vi en ny ca 4 dager senere. Heller ikke svar. Så ventet vi i enda en uke før vi sendte ny. Heller ikke svar på den.

Epost-adressen er av type @gmail.com

Vi prøvde å lete etter et tlf-nummer men fant ingen. Etter å ha lest litt rundt på diverse forum fant vi da ut at eneste måte å få tak i cdon, var via mail. Et lite problem da de ikke svarer.

Jeg prøvde også å ringe posten, men de kunne ikke hjelpe meg med saken, fordi pakken ikke hadde sendingsnummer / kolli id.

Etter lite håp hos posten sin kundeervice på telefon, reiste jeg til det nærmeste postkontoret, og post i butikk, og spurte om de kunne sjekke om det var kommet en pakke uten sendingsnummer.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg kjøpe meg et nytt fra min konto? (Det har den ene varen på lager av de 2 jeg bestilte)

Noen som vet hvordan å gå fram ? Eller kanskje noen av dere jobber hos cdon/kjenner noen som jobber der?

Jeg vet at det var streik en periode, men den er vel over ? Og jeg har fått en annen pakke jeg bestilte (ikke fra cdon) etter streiken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart at CDON har pakkesporing på siden sin når de ikke gir kollinummer til kundene. Jeg har bestilt to forskjellige ting fra CDON siste tiden. Begge varene ble sendt denne uken, mandag var det vel. Varene er store slik at de ikke kan sendes som vanlig post, men fortsatt ingen kollinummer fra CDON. Har enda ikke fått varene. Sendes de fra Sverige kanskje?

CDON svarer som regel ganske kjapt. Logg deg inn på dine sider, og velg Mine Henvendelser, deretter går du til Skape Ny. De svarer som regel innen ett døgn.

Lenke til kommentar

Rart at CDON har pakkesporing på siden sin når de ikke gir kollinummer til kundene. Jeg har bestilt to forskjellige ting fra CDON siste tiden. Begge varene ble sendt denne uken, mandag var det vel. Varene er store slik at de ikke kan sendes som vanlig post, men fortsatt ingen kollinummer fra CDON. Har enda ikke fått varene. Sendes de fra Sverige kanskje?

CDON svarer som regel ganske kjapt. Logg deg inn på dine sider, og velg Mine Henvendelser, deretter går du til Skape Ny. De svarer som regel innen ett døgn.

De sendes fra Sverige ja. Har du sjekket at mailen ikke havna i søppelpost på gmail?

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Bestillte Koss porta pro hos Cdon som aldri kom,,, ga beskjed til kundeservice å de sendte pakken på nytt... finnes vel uærlige sjeler både innen Posten og i mitt nabolag tenker jeg !! men Cdon ordnet saken kjapt å enkelt uten ekstra kostnader for meg.

Lenke til kommentar

De sendes fra Sverige ja. Har du sjekket at mailen ikke havna i søppelpost på gmail?

Sjekket det mange ganger.

Bestillte Koss porta pro hos Cdon som aldri kom,,, ga beskjed til kundeservice å de sendte pakken på nytt... finnes vel uærlige sjeler både innen Posten og i mitt nabolag tenker jeg !! men Cdon ordnet saken kjapt å enkelt uten ekstra kostnader for meg.

Heldig du da :(

Lenke til kommentar

Har du sendt ny mail til CDON? Gjør det via dine sider på CDON og Mine Henvendelser.

Jeg sendte en henvendelse igår, og idag har jeg fått svar. Prøv igjen.

Gjorde de 2 av gangene. Ingen svar.

Skal jeg bestille nye fra min konto eller vente enda litt lenger?

Lenke til kommentar

Rart. Jeg får svar hver gang. Fikk forresten hentet pakker fra CDON idag. Fikk kollinummer etter å ha spurt om det, og jammen inneholdt den ene pakken feil vare også. Bestilte PSPGO, men fikk en jævla Wii kontroller som jeg absolutt ikke har bruk for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...