Jokko88 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Trenger et kablet nettverkskort (ikke trådløst) som fungerer med windows 7! Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10279&mfr=&filter=A00304.1000%20Mbps%20%28Gigabit%29 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Spørsmålet er vel heller hvilket nettverkskort som IKKE vil fungere med windows7... ved mindre du bruker eksepsjonellt gamle kort så vil de fungere automatisk med drivere og alt, og selv eldgamle 10mbit kort er som regel ikke så vanskelig å få til å fungere om du laster ned drivere til dem (dog om du bruker 64bit så finnes det ikke 64bit drivere til slike eldgamle kort). Kort sagt, du kan fint kjøpe det billigste 1gigabit kortet du finner på prisguiden, og det vil nok fungere helt fint til all bruk. Det er ikke å si at alle kort er like gode. Mer avanserte kort vil avlaste en del funksjoner til dedikerte chipper på kortet fremfor å bruke CPU til å gjøre oppgavene, men det er uansett ytterst lite, så ved mindre du har helt spesielle behov så vil jeg påstå at du vil bli godt fornøyd med selv de billigste modellene. Eksempelvis: https://prisguiden.no/produkt/57926 Jeg har ikke personlige erfaringer med modellen, men rimelige nettverkskort er som regel bygget på lignende chipsets uansett og er såpass grundg testet og masseprodusert at man skjeldent opplever noen problemer med dem. -Stigma Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg kjøpte et kort på ebay for et par måneder siden. Prisen for et Gbitkort med frakt var 10USD. Bruker det med Win7 x64 og det er plug & play. Endret 6. juli 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå