ROCKI Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) bilen er model 1994 .jeg kjørte så tempraturen hadde steget opp og plutselig stoppet bilen. Den starter men problemer med å holde på vannet. Har skiftet termostat, radiator, men likevel problemer. Jeg fyller opp med vann, så starter jeg bilen, vannet koker og slangene blir blåst opp og alltid kommer luften inn i vannsystemet. Har ikke peiling hva dette kan være. Tempraturen stiger opp og ned etter jeg byttet termostaten, men før det så stiget den opp på maximalt. noen som kan svare meg om hva som er galt? Endret 6. juli 2010 av ROCKI Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Defekt topp og toppakning er jo noe og tenke på. Mye damp fra eksosrøret? Hvordan ser olja ut? Lenke til kommentar
ROCKI Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 olja ser hel normal,ikke noe anmerkening i det, ser ikke noe spesielt i eksos røra heler... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Prøv å la systemet lufte seg. Skru av korken på ekspansjonstanken og la bilen gå en stund på tomgang. Det kan også være noe galt med lokket som gjør at det ikke slipper ut trykket. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis detter er en Izusu-motor kan det være lekkasje på en slange bak rørene til turbo og intercooler. Den er ca. 8 cm lang med en 90 graders bøy, ganske vanskelig å få øye på. Det er en slange til termostathusavlastningen og koster kun 292 + moms Lenke til kommentar
ROCKI Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 har prøvd det meste,men ikke noe resultat,den blåser mye luft eller ingen lekasje noen sted temperatoren har snud til normalt men for mye luft i systemet stadig og slangen er oppblast,satt reint vann inn så ble det fargen rust aktig farge,noen som er spesialist i dette . takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå