bjome Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Håper dette er rett gruppe. I håp om at det finnes noen som har erfaring med OnOne PhotoTools, har jeg fått følgende problem på min stasjonære. Jeg har win7,64- bits, PhotoShop CS4. I påvente av bestilt oppgradering til CS5, oppgraderte jeg PhotoTools 2.5 til versjon 2.5.3 som er kompatibel med CS5. Under oppgraderingen var det plutselig "noe" som skjedde. Det dukket opp en melding om at et annet program kjørte, og Phototools ville ikke fungere skikkelig. Fikk også melding om JIT- feilsøking og MDAC. Fikk også følgende feilmelding: System.AccessViolationException: forsøk på lesing fra eller skriving til beskyttet minne. Dette er ofte en indikasjon på at annet minne er skadet. Deretter en laaang harang som avsluttes med forslag til JIT feilsøking. Mao., jeg har ramlet av. Resultat: bilder som jeg vil behandle i PhotoTools, dukker aldri opp der. Alle de andre OnOne - plugins fungerer perfekt i oppdatert tilstand. Maskinen fungerer ellers lytefritt. Ingen katastrofe, men irriterende. Min bærbare fungerer imidlertid ypperlig med de samme plugins. Men - finnes det noen forslag til en sjel som akkurat nå er passe blank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå