spilloholiker Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var det 1.juli man fikk vite hvilken vgs man kom inn på? Jeg har sjekket vigo, men det står at jeg får meldiing på mobil når opptaket er klart. Tror det var slik at man måtte svare innen 8.juli, ellers kom man ikke inn på noe som helst... Er det noen som har fått svar enda? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg fikk svar på mobilen forrige søndag, så er komt. Sjekk inne på vigo og logg inn med min side detaljene dine for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hmm. Virker ikke som jeg har fått, jeg har fått nytt mobilnr, og hadde glemt hele greia.. Men hvilket fylke bor dere i? Jeg bor i Trøndelag, men ser ikke ut som om jeg har fått noe :/ Lenke til kommentar
VanB Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 I Nordland får man beskjed ca. 9. juli. Det kan være i det tidsrommet resten av landet også. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Her i Finnmark har nesten ingen fått beskjed som ikke har søkt særskilt. Vet at en jente som kom inn på toppidrett fra klassen min har fått beskjed(for nesten to uker siden). Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Bor i Hordaland, jeg ogå fått nytt mobilnummer som jeg glemte å oppgi til vigo. da jeg logger inn får jeg denne beskjeden: "Du får melding på mobil når inntaket er klart". Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er vel ikke verre å gå inn å forandre mobil nummeret? I Østfold vet jeg man får svar 13-21 Juli. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Bor i Hordaland, jeg ogå fått nytt mobilnummer som jeg glemte å oppgi til vigo. da jeg logger inn får jeg denne beskjeden: "Du får melding på mobil når inntaket er klart". Inntaket i Hordaland skal være klart 8. juli. Du må svare innen tre uker, ellers mister du plassen din. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 I dag fikk jeg og nesten alle facebook vennene mine svar fra vigo om skoleplass Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Joda, jeg og fikk vite at jeg fikk 1. ønsket mitt. Og nå sa jeg nettopp nei! Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Wooow, hva kom du inn i da Opptatt? Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kommer an på hvilket fylke du bor i. Noen har fått vite det allerede, og noen har ikke. Her i Hordaland er det som sagt 8. juli. Gleder meg til få vite hvor jeg har kommet inn Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 I Oppland vil vi få vite det den 9. juli. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Wooow, hva kom du inn i da Opptatt? IKT-Servicefag. Men jeg skal på utveksling, og da kan jeg heller gi bort plassen til noen andre.. Er ikke sikker på om jeg kommer til å velge det, eller reiseliv når jeg kommer tilbake.. :/ Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Wooow, hva kom du inn i da Opptatt? IKT-Servicefag. Men jeg skal på utveksling, og da kan jeg heller gi bort plassen til noen andre.. Er ikke sikker på om jeg kommer til å velge det, eller reiseliv når jeg kommer tilbake.. :/ Tøft, utveksling høres spennende ut. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561409 Sjekk ut den tråden! Den gjorde meg oppmerksom på muligheten! Gleder meg, og jeg elsker å reise, oppleve nye kulturer, og møte nye mennesker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå