Gå til innhold

Kamptråd - Uruguay vs Nederland (Semifinale)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er umulig å komme forbi at to av målene til Nederland er feil.

Med bitterheten din så kan du bare legge deg.

Fortjent til Nederland...

Klart det er det med de brillene dine. :)

Selvfølgelig... Uruguay kom ikke til så vanvittige mange sjanser... Nederland leder jo på det meste når det gjelder statistikker så kan trygt si at de fortjente seieren i denne kampen som i store deler var middelmådig av Nederland.

Men å være bitter...

Syns det er nesten vondt å se folk som sier at noen burde brukket beina til Robben, det er lavt.

Jeg har aldri ALDRI ønsket skade på noen spiller.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg har aldri ALDRI ønsket skade på noen spiller.

Er ikke det jeg sier, men det er flere her på forumet som har lagt ut diverse meninger i den slag.

Men som jeg har sagt tidligere, Uruguay var meget gode men tapte mot et bedre lag.

Lenke til kommentar

Fortjent seier av Nederland. Men Uruguay legger inn solid innsats.

Nærmest perfekt dømming. Håper på denne dommeren i finalen!

Tuller du?? linjedommerene surra MYE i forhold til hva de vanligvis har dømt i tidligere kamper i VM.

han ville bare terge meg. Ikke noe å bry seg om

På hvilken måte? forøvrig vil jeg legge til at Nederland spilte ut Uruguay. Målene Uruguay fikk var jo bare på kontring og frispark hvor det var klomsete av keeper/forsvar. Seieren var intet annet enn fortjent :)

Mutu: Syntes hoveddommeren var litt ustabil til tider, hvertfall i forhold til de andre dommerene gjennom VM.

Lenke til kommentar

Men å være bitter...

Syns det er nesten vondt å se folk som sier at noen burde brukket beina til Robben, det er lavt.

Og du i den politisk korrekte verden din, har aldri ønsket noe lignende?

Isåfall, da tar du ikke fotball seriøst nok ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Og du i den politisk korrekte verden din, har aldri ønsket noe lignende?

Isåfall, da tar du ikke fotball seriøst nok ;)

Og det har du lagt grunnlaget til?

Det aller beste jeg vet om spillere som jeg ikke liker er at de får karantene og får et dårlig ettermæle, men nei ville aldri ha tenkt at en spiller fortjener å bli skadet.

Lenke til kommentar

Fett, nå mangler vi bare Spania, så har vi garantert en åttende verdensmester.

Ingen slår Tyskland. Sorry.

I hvert fall ikke i semien i VM, men det er jo lov å håpe at naturlovene oppheves i 90 minutter.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Og det har du lagt grunnlaget til?

Det aller beste jeg vet om spillere som jeg ikke liker er at de får karantene og får et dårlig ettermæle, men nei ville aldri ha tenkt at en spiller fortjener å bli skadet.

Det vil jeg si er en vanlig menneskelig reaksjon. På lik linje som at du noen ganger ønsker å meie ned en du dypt hater der du bor (Med mindre du bor i happyland?), så ønsker du at en du dypt misliker på banen skal bli kvestet. Førstnevnte må selvsagt kompanseres med vanlig fornuft, fotball derimot, det skal ikke være så fornuftig all the time

;)

Lenke til kommentar

Sneijder klarer vel det ingen andre har klart før vis Nederland vinner!? Vinne alt med klubblag og om han vinner VM med landslaget samme sesong skal egentlig ikke være mulig. Det sier bare for en sesong den mannen har hatt.

Ble aldri brukt som han skulle i Madrid og gikk til Inter som egentlig er en dårligere klubb enn Real Madrid. Når du vinner serien,cupen og Champions League med klubben og kan vinne VM med landslaget som er det største du kan oppnå som fotballspiller og han kanskje klarer det på sesongen er rett og slett helt sykt! Han bør være en kandidat til årets spiller. Alle prater om Messi, Ronaldo, Rooney som de øverste, men de har jo vunnet bare småtterier av det Sneijder har vunnet og vis han og Nederland vinner VM så bør er en av de høyeste kandidatene etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...