LtdEdFred Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var Bronckhorst som scora. Og jeg kan ikke skjønne noen grunn til at det skulle vært avblåst. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, til mer offensivt fra Nederland! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var Bronckhorst som scora. Og jeg kan ikke skjønne noen grunn til at det skulle vært avblåst. Hvordan fikk han ballen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herregud! Hva er det som skjer nå? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herregud! Hva er det som skjer nå? Spiser chips. dd? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var Bronckhorst som scora. Og jeg kan ikke skjønne noen grunn til at det skulle vært avblåst. Hvordan fikk han ballen? Van Bommel som løp ned en urugyaner, for så å spille ballen videre. Vant jeg 1000 kr spørsmålet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herregud! Hva er det som skjer nå? Spiser chips. dd? Hah, synes Nederland bare roter noe så innmari bak. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herregud! Hva er det som skjer nå? Spiser chips. dd? Hah, synes Nederland bare roter noe så innmari bak. De gjør det.... Gamle takter :S Håper de skjerper seg nå! Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde ikke veldig sans for måten Uruguay nådde semifinalen på. Men når det først er så galt, ser de ut som verdige kandidater. I hvert fall hvis man ser bort fra all filmingen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde ikke veldig sans for måten Uruguay nådde semifinalen på. Men når det først er så galt, ser de ut som verdige kandidater. I hvert fall hvis man ser bort fra all filmingen. De har vært meget gode denne kampen ja. Nederland vært heller dårlige, håper de hever seg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nå skjønner jeg hvorfor Real priser Vaart til rundt £10m. Fyren er jo sørpedårlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Foreslår at noen kutter av de arma til Mark van Bommel - Kapteinen bruker jo ikke andre midler enn arma for å holde motspillerne fra ballen. Strak arm i varierende høyde - Klart det hindrer enhver motspiller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Foreslår at noen kutter av de arma til Mark van Bommel - Kapteinen bruker jo ikke andre midler enn arma for å holde motspillerne fra ballen. Strak arm i varierende høyde - Klart det hindrer enhver motspiller. Hvor skal han da ha kapteinsbindet?? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De mangler De Jong hardt utpå der. Det ble til noe av det jeg tenkte før avspark. Blir flau av å se på Kuyt spille. Hadde jeg hatt penger hadde jeg satt de på neste goal: Nederland. Kanskje Robben til og med. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hahahaha Robben er det mulig?? Det der må være offside?? Uansett: JAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herlig! Et til nå Nederland! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 oi. Hva skal man si om den? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det der er offside, enkelt og greit - Uavhengig om den er nær RvP eller ei. RvP drar en fordel av sin offside posisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå