Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Verdensklasse og tabbe på begge målene ifølge vår gode venn Nils Johan Semb. Hvorfor SVT, hvorfor sender dere ikke kampen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) 1+1=2, nå skulle Bommel hatt gult. Bra mål btw. Edit: Semb ja, jeg vil forgå her jeg sitter. Endret 6. juli 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Forlan har faen meg noen solide skudd, denne karen! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sier det igjen, Nederland pleier å være best i andre omgang.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det håper jeg stemmer. For ellers går min første betting i dass. Handicap til Uraguay skulle visst være en god bet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Synd. Uruguay burde ha ledet Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Synd at inkompetente linjedommere skal få ødelegge en slik kamp. Er vel allerede 3-4 offsidesituasjoner som er feildømt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det har vert dårlig dømming hele veien. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er vel allerede 3-4 offsidesituasjoner som er feildømt ..Hvorav to kunne hatt katastrofale følger for Nederland. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 takk og lov at uruguay scoret før pausen, det ble litt kjedelig etter nederlands scoring.forhåpentligvis blir det en spennende annen omgang Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Synd at inkompetente linjedommere skal få ødelegge en slik kamp. Er vel allerede 3-4 offsidesituasjoner som er feildømt Enig, samt endel situasjoner som burde ha blitt gult og ikke gult. Van bommel skulle hatt gult. Snijder skulle ikke hatt gult. Håper på Elia i andre omgang, trenger press fra begge kanter. Zeeuw har heller ikke imponert, mulig Vaart kunne ha tatt plassen der etterhvert, blir sikkert for offensivt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Satser på at Uruguay tar hjem denne, jentefallet til Robben og hårreisende offsidedømming har gått imot de, men Forlan fikser. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Verdensklasse og tabbe på begge målene ifølge vår gode venn Nils Johan Semb. Haha, vurderte å skrive det. Ser kampen på britisk TV og misunner ingen de som er stuck med Semb. La meg gjette. "DETTE KUNNE VI SPÅDD PÅ FORHÅND, DIEGO FORLAN, EN HERLIG FREKKIS! Han tør å prøve og skuddet er det klasse over. En verdensklasse-spiller. Samtidig må man stille spørsmål ved Stekelenburg. Den går rett på og det bør en keeper på hans nivå klare å slå unna." Eventuelt "DETTE ER DET INGEN I VERDEN SOM GJØR BEDRE ENN HAN (bortsett fra Alanzinho og CRonaldo". Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Van Bommel er en grisespiller som alltid slipper unna med de styggeste taklinger. Burde ha fått 3-4 røde bare i dette VM. Diego made the scousers cry. Klassespiller og klassefyr, som det meste som er inærheten av United enten er eller har vært. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk ikke med meg høydepunktene. Forsto jeg det riktig at van Bommel's mål skulle vært avblåst i forkant? Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Van bommel taklet en spiller som prøvde å avskjære pasningen som videre gikk til V. Bronckhorst som scoret et klassemål. Har vært mange dommerfeil i kampen, blant annet det gule til snejder som helt klart var filming. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk ikke med meg høydepunktene. Forsto jeg det riktig at van Bommel's mål skulle vært avblåst i forkant? Van Bommel? Nei det målet til Bronckhorst var nok helt riktig og ikke minst det nydeligste hittil i VM Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Verdensklasse og tabbe på begge målene ifølge vår gode venn Nils Johan Semb. Haha, vurderte å skrive det. Ser kampen på britisk TV og misunner ingen de som er stuck med Semb. La meg gjette. "DETTE KUNNE VI SPÅDD PÅ FORHÅND, DIEGO FORLAN, EN HERLIG FREKKIS! Han tør å prøve og skuddet er det klasse over. En verdensklasse-spiller. Samtidig må man stille spørsmål ved Stekelenburg. Den går rett på og det bør en keeper på hans nivå klare å slå unna." Eventuelt "DETTE ER DET INGEN I VERDEN SOM GJØR BEDRE ENN HAN (bortsett fra Alanzinho og CRonaldo". Du traff overraskende nærmt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Van Bommel scorte ikke. Van Bronchorst. Van Bommel skulle kanskje vært avblåst for et aktivt kne i forkant. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var det jeg mente :$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå