Latias Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Uruguay - Nederland Fotball-VM, semifinale 06-07-2010 Kl. 20:30 Cape Town/Green Point Stadium Vises på: ---------------------------------------------------- Head-to-head: Uruguay - Nederland 1 - Seier - 1 0 - Uavgjort - 0 2 - Mål scoret - 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nederland vinner uten tvil, Uruguay møter sterk motstand tror uansett det kan bli en spennende kamp! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Puh .. Gleder meg fælt nå. Suarez har karantene, hvem fler? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Van der Wiel og De Jong soner for Nederland i alle fall. Gleder meg! Nederland skal kjøre over Uruguay om de skal ha ambisjoner om gull enten mot Tyskland eller Spania. ORANJE! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gi meg 2-0 eller mer til Nederland. Så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De Jong og Van Der Wiel ja. De Zeeuw inn sentralt for De Jong da? Det kan bli stygt spør du meg. De Jong er så utrolig viktig for Nederland. Braafheid eller Bouhlarouz som erstatning for VdWiel? Finner ikke laget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Håper Uruguay vinner bare fordi Robben er nederlender. Horeungen der fortjener nada niks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Heier på, og tipper at Nederland vinner. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Khalid Boulahrouz inn sammen med De Zeeuw. Sistnevnte er ganske lik De Jong som spillertype, så jeg tror Nederland klarer seg greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 På Uraguay sin side, så mangler dem vel en viktig spiller for å score også. Suarez. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Khalid Boulahrouz inn sammen med De Zeeuw. Sistnevnte er ganske lik De Jong som spillertype, så jeg tror Nederland klarer seg greit. Kliss lik, men hestehoder bak. Spør du meg. Nå følger jeg uhyre sjeldent med i Eresdivision da, så spark meg i balla om jeg driter meg ut her. Bouhlarouz/Van der Wiel bør ikke være merkbart. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tyskland-Spania er jo igrunn finalen, ganske sikker på at vinneren av den kampen vinner VM. Men vi får se, alt kan skje i fotball. Håper Nederland tar seg videre Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 På Uraguay sin side, så mangler dem vel en viktig spiller for å score også. Suarez. Tror de sliter like mye pga kapteinen bak har karantene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Skjer med keeperen? Flaks for Uruguay at Kuyt hadde en rævva avslutning. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Relativt rolige 5 første min, får håpe på lit mer liv utover. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hm, å skyte mot mål fra midtbanen er muligens ikke veien å gå for å bli vinner av VM Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hurra for vm's nydelige dommere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå