Novec Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg skal kjøre tre skjermer (21" DVI, 24" DVI, 24" DisplayPort) på XFX 5770, men jeg får bare brukt to av dem samtidig. Det er vilkårlig hvilke skjermer som er aktive - DVI1 + DP, DVI2 + DP, DVI1 + DVI2, men alle tre samtidig funker altså dårlig. Alle skjermene dukker opp i Computer Management, men ikke i Catalyst eller Display Properties. Det er akkurat det samme om jeg bruker VGA-adapter. Når jeg napper ut én aktiv skjerm dukker den tidligere inaktive skjermen opp automatisk, men må aktiveres manuelt. I Display Properties dukker begge skjermene opp som Multiple Monitors, ikke modellnavn på skjermen. Kjører WinXP x64 SP2 med Catalyst 10.6. Endret 6. juli 2010 av Novec Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hmm snodig. Du kan prøve og trykke på "Detect Displays" i CCC under Desktops & Displays vinduet. Det hender etter reboot at den ene skjermen min "låser" seg i 640x480, da korrigerer den seg selv når jeg trykker på "Detect Displays". Men da har jeg riktignok bildet på alle skjermene. Hvilket adapter kjøpte du? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Det ser en smule anderledes ut i XP, men jeg ser den siste skjermen som disabled, også etter å ha klikka på Detect Displays. Og den siste skjermen går det selvfølgelig ikke an å enable uten å disable en annen... Det blir ingen forskjell etter reboot. Jeg kjøpte et XFX 5770 XT. Vakkert tilbud på Dustin :-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hmm ok. Skal se om jeg får googla frem noen svar. Mente egentlig på hvilket adapter du brukte til DVI > Displayport, eller har du en skjerm som støtter disyplayport? Selv har jeg VGA->DVI-Skjermkort VGA->DVI-Skjermkort DVI-MiniDisplayPort Adapter-Skjermkort Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 M'kay, da misforsto jeg litt. Jeg har en HP LP2475w som støtter DisplayPort, de to andre er kobla til DVI. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Svaret var som jeg mistenkte, men det lå gjemt dypt inne i googles mørke skoger: XP støtter ikke Eyefinity med mer enn to skjermer. Så da er det bare å smekke inn det gamle X1300-kortet i tillegg, og håpe at det ikke blir driverkrasj... Endret 7. juli 2010 av Novec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå