*F* Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vel, ser vi både har tråder om Futurama og Family Guy, samt mye annet her på forumet, og det er på tide med en American Dad tråd Når jeg først startet å se på denne serien for tja, husker ikke hvor lenge siden, da var den egentlig litt kjedelig, men grei nok til kjedelig tidsfordriv, men når man virkelig blir kjent med personlighetene og humoren, OMG da er det en sykt morsom serie, på høyde med Futurama og Family Guy. Serien har 5 sessonger, det innså jeg først nå, etter at jeg har sett sessong 1 til 4 i loop Sessong 6 starter 09.26.2010. Hva syns dere om serien? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er det ikke en American Dad tråd her!? Det må jo være den beste serien som finnes. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har ikke funnet noen, btw, nevnte at jeg ikke hadde sett sessong 5, det hadde jeg vist med nermere undersøkelse. Må si jeg gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå