Pingos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei, Kjøpt meg Samsung Wave men får ikke oppdatert firmware. Når jeg prøver, så får jeg beskjed: "Kan ikke konvertere til oppgraderingsmodus. Prøv igjen senere" Har prøvd på forskjellige maskiner, både på XP og Windows 7. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Kelben Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Samme her, har spurt om flere har samme problemet.... Ser også at personer fra andre deler av verden sliter med samme problemet. Lenke til kommentar
Pingos Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Hmm.. du har ikke sett noen svar på problemet? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du kan prøve å sette tlf i download-modus før du kobler til pc-en. Hold ned volum ned+legg-på knapp og kameratast. Selv har jeg ikke fått det til. Jeg gidder ikke stresse med det heller. Lenke til kommentar
Pingos Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Du kan prøve å sette tlf i download-modus før du kobler til pc-en. Hold ned volum ned+legg-på knapp og kameratast. Selv har jeg ikke fått det til. Jeg gidder ikke stresse med det heller. Æsj, får det ikke til.. restarter bare da Lenke til kommentar
Pingos Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Du kan prøve å sette tlf i download-modus før du kobler til pc-en. Hold ned volum ned+legg-på knapp og kameratast. Selv har jeg ikke fått det til. Jeg gidder ikke stresse med det heller. Æsj, får det ikke til.. restarter bare da Edit: fikk det til Lenke til kommentar
RaweL Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har bare problemer med firmwaren. har rotet det til så jeg ikke får samsung apps til å fungere, det står bare "ingen data". har prøvd de fire siste firmwarene. noen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå